Ligt ook aan hoe de echo is gemaakt Bij sommige zie je idd hoofdje en neusje ect (echt al een vorm) Daar ben ik het mee eens dat je het bij Suus niet zo duidelijk ziet, ligt gewoon hoe de echo is gemaakt
Uhm ik bedoel ook niet de foto op deze pagina, want die is wel duidelijk .. hij staat op de vorige pagina die ik bedoelde..
ik ben ook bij stopler geweest voor een echo en daar zijn de beelden veel duidelijker ik denk dat mijn vh praktijk niet de nieuwste appratuur heeft
zou er nog niet van uitgaan 13.4 weken is wel erg vroeg om daar een uitslag over te doen zou echt of met 17 weken nog een geslachtsbepaling doen of wachtten met 20 weken met roze kopen ojah zie geen 3 streepjes
Ja, want dan zou ik ook een meisje krijgen, is ook geen Piemeltje met balletjes op te zien.. maar ook geen 3 streepjes!
ik zou eerder een jongen zeggen, maar ik ben dan ook geen gyn... van mij is de geslachtsbepaling maar met 17+2 de gyn wou geen uitspraak doen op de 12 weken echo omdat ze zei dat dat heel moeilijk te zien was... dus moeten we nog even wachten tot 3 juni...
haha ja daarom en 100% kunnen ze nooit zeggen zelfs met 20 weken niet pas als het geboren is dan is het 100% het zal je maar gebeuren je koopt alles roze en kamertje klaar ect en het is een jongen of andersom............
Scheelt dat wij sowieso nog niks roze kopen tot het geboren is. Met 16 weken weer een echo en hoop dat ze het op de 20 weken echo ook kunnen zien.
hahaha ik ga het proberen !!! Jij heel veel succes vanmiddag he !! Het is gewoon een lekker klein schattig gleufie niks aan de hand !