Zelfde foto als mij, en is ook een meid.. maar was wel met 16 wk.. en heb meerdere foto's en 1 van die foto's zag er als deze uit.. Mijn echoscopiste zei dat het geslacht pas ontwikkeld is tussen week 15 en 16 dus 13 weken is wel erg vroeg. ik heb met 13 weken ook een echo gehad en gevraagd of ze wat zag, maar dat kon nog niet zei ze omdat het pas vanaf ongeveer week 15 ontwikkeld in een penis of vagina.. dus ziet het er hetzelfde uit.. Nou moet ik zeggen dat ik zelf vind dat 16 weken ook nog vroeg is.. Bij een evt 2e zal ik geen vroege geslachtsecho laten doen voor de 20 weken omdat er BIJ MIJ toch twijfels waren of het wel echt klopte.. (De echoscopiste was overtuigd dus daar ga ik maar van uit) Wacht ik liever iets langer met meer zekerheid.. Mijn 20 weken echo is op een andere plaats dus ben benieuwd of zij ook een meisje zien.. Mijn andere foto was deze:
of het ligt aan mij maar vind het niet duidelijk Je bedoelt toch waar het pijltje staat? Hoeveel weken ben je? Heb veel echos van een jongen gezien daar zag je echt een balzakje en piemeltje hier niet
zie je onderschrift nu..21 weken Als die heeeeel erg is ingezoomd dan zou het goed kunnen hoor dat het een jochie is.. zo lijkt het een hele grote hihi
Bij de meiden zag.ik echt niets dus ben er wel zeker van haha.... Zelfs van de zijkant was het duidelijk een jongen ...
daar zie ik het dus goed dat het een jochie is je andere echo is zo dichtbij dat het te groot leek (voor mij dan) om een piemeltje te zien haha
Moet zeggen dat ik er vooral van genoten heb om mijn kleintje even te zien rondspartelen. Ben trouwens in Lommel geweest bij Echobaby, ben benieuwd of het klopt. Zij had er alle vertrouwen in en als ik de verhalen lees, heeft ze het weinig mis met 13 weken. Ik meld me hier wel weer als ik het nog eens laat checken
Ik kreeg gister deze foto. De beeb lag er heel slecht voor wat betreft geslachtsbepaling maar ze wist het toch vrij zeker zei ze....Ik zag/zie er eigenlijk weinig in, maar het zal wel
Ja maar het kan dus niet, omdat het geslacht dan nog niet zichtbaar is.. er zit bij beide nog een bobbel met 13 weken.. die er hetzelfde uitzien zowel bij jongens als bij meisjes.. Maar goed ze heeft 50% kans om te gokken natuurlijk
Vind het knap dat ze er 100% zeker van is... Ik was bijna 15 weken zwanger toen mijn vk vertelde er zit een meisje maar 100% zekerheid wilde ze niet geven mocht er nog niet vanuit gaan... en zeer zeker nog niks kopen Nu had ze overigens wel gelijk Verder moet ik wel eerlijk zeggen dat je shot er hetzelfde uitziet als bij mij destijds
hallo dames, wat denken jullie? dit is een echo van 18 weken. de verloskundige heeft het ons wel verteld , maar ze durde het niet met 100% zekerheid te zeggen. dus nog ffe de 20 weken echo afwachten. groetjes tam