Ik weet bijna wel zeker een meisje.. waarom kon ze het niet met zekerheid zeggen je bent al 18 weken!
ze dacht idd ook wel een meid, maar had liever dat we nog even 2 weken wachten met rose spulletjes kopen tot we de 20 weken echo in het ziekenhuis hadden gehad. zelf durf ik me er ook nog niet hellemaal op te spitsen, maar nu ik jullie zo hoor heb ik er wel vertrouwen in dat het een meid word.
Hoi dames! Ik heb met 15 weken een gelsachtsecho laten doen en daarbij werd gezegd dat wij een meisje verwachtten! Hij was er ontzettend zeker van! Maar nu ga ik dus ineens toch twijfellen.. stom haha Zouden jullie even willen kijken? Het is niet zon mooie pottyshot zoals de meeste hebben maar je zou op deze foto de schaamlipjes kunnen zien. Ik meen ze wel te zien maar toch de twijfel.. haha! Bedankt
Bedankt voor het kijken! Heb hier nog 1foto waar ik ook wel.iets van 3 streepjes op zag! Hij had er een van aangewezen waar je het duidelijk zag maar ik weet dus niet meer welke haha
nee vond ik dus ook al haha hij gaf me een hele foto collage mee met het bewijs maar eenmaal thuis heb ik al die fotos heel lang lopen bestuderen wat nou precies het bewijs zou moeten zijn haha! Maar ben blij dat jij er ook een meid in ziet haha bedankt
Ik ben bezig met een hele brutale zoektocht. Ik zoek iemand die mijn 20-wekenecho zou willen bekijken om te zien of we een jongen of een meisje krijgen. Ik heb al verschillende foto's geplaatst waar blijkbaar niets op te zien is. Wellicht is het op de beelden wel te zien. Ik zou het filmpje kunnen mailen, maar goed....dan moet iemand natuurlijk wel willen helpen. Ik wil het ZO graag weten! Ben benieuwd of ik überhaupt een reactie krijg, hihi!
Eknein, als je je filmpje op YouTube ofzo zet en dan hier de link plaatst, weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die even kijken.