Hoi meiden, heb geen pottyshot maarvroeg me af of je aan de hand van deze foto kunt zien wat het geslacht is. Wat is die witte vlek tussdn benen ten hoogte van geslachtsorganen. Blaas? Hoop dat iemand t weet.
Nou, het laatste deel van mijn 20-wekenecho staat op youtube. Het eerste deel is nu aan het uploaden. Willen jullie eens kijken of jullie al iets kunnen zien? Jongen of meisje? 20-wekenecho deel 2 Eknein - YouTube Thanks!
En hier het eerste deel van de echo (alhoewel ik het idee heb dat het op deel 2 al wel te zien moet zijn (das een kort filmpje)) 20-wekenecho deel 1 - YouTube Wie kan het me vertellen. Ik wil het zo graag weten! Nog maar 3,5 week!
Nee, we (mn mijn man) wilden het niet weten. Maar ik merk dat ik het idee heb dat het een bepaald geslacht is en wil niet na mijn bevalling ineens moeten omschakelen. Dan wil ik meteen kunnen genieten, dus ik wil t toch eigenlijk wel graag weten...maar goed. Nog drie weken te gaan, dus we krijgen geen echo's meer...
Vanaf het begin dacht ik een meisje, behalve tijdens het luisteren naar het hartje. Dan neigde ik vaak naar een jongen, maar als ik denk aan mijn gezin, zie ik twee meiden aan tafel zitten, de meisjesnaam vind ik net wat leuker en denk ook echt in die naam. Mijn man is overtuigd van een jongen en die heeft tijdens de zwangerschap van ons eerste kindje (een meisje) nooit uitspraken gedaan over het geslacht. Sinds afgelopen week ben ik me er op aan het voorbereiden dat het ook weleens een jngen zu kunnen zijn. Dat zou ik ook super vinden, maar een hele mschakeling, snap je? Ik weet overigens nog steeds niet of een dochter mijn voorkeur heeft of dat ik aan een dochter denk, omdat ik dat al gewend ben..
Dank je! Mijn man was namelijk niet overtuigd dat we weer een meisje krijgen hoewel de echoscopiste het zeker wist.
Meiden, ik twijfel!! Hoewel ik zeker dacht te weten dat er een jongen in m'n buik zat werd dit gister bevestigd met een vroege geslachtsbepaling!! Maar ik begin ineens te twijfelen! Is dit beeld voor jullie ook duidelijk een jongen? Ik durf nog geen blauwe spulletjes te kopen namelijk
Ik denk bij 01:56 toevallig (links van het pijltje) een piemeltje met balletjes te zien. Van 13:18 tot 13:24 zelfs heel goed te zien aan de linkerkant. Bij 13:20 een printscreen gemaakt. Oordeel zelf. Denk toch echt dat je een jongen krijgt hoor!! (ik dacht trouwens ook na mn 1e van geef me maar weer een meisje, maar jongens zijn zoooooo leuk)
Hoi dames, foto' van geslacht meegekregen in envelop omdat ik t pas thuis wilde bekijken. Heb t dus zelf niet in bewegende beelden gezien en dat maakt mij erg onzeker. Is dit volgens jullie 100% een jongen? Ik denk telkens stel dat het de navelstreng is. Zou dat mogelijk kunnen zijn. Hoop hier van jullie beetje zekerheid te krijgen.