Thnx! haha ja he!? Ja aan deze twijfelde ik ook absoluut niet meer Geloofde t eerst niet. En na het vorige plaatje was ik nog niet gheel overtuigd tot we 1 minuut voor ze klaar was deze in beeld zagen , gelukkig hier ook plaatje van meegekregen want moet er nog dagelijks naar kijken om te geloven dat t zo is en er echt niets meer aangroeit haha (Tijdens de 20 min echo hebben we t geslacht meerdere malen gezien en hoe vaker ze t zag hoe meer zekerheid ze gaf, na deze laatste wist ze t ook 99,9 of was t nu 100%? Zeker )
Hahahaah ja gek he hoe je nog kan twijfelen.... Maandag mag ik ook weer spieken of het echt een jongen is....aangezien ik al 2 meiden heb is het gewoon wennen hahaha
Ja heel gek. Oh fijn hopelijk is alles goed met jullie mannetje. Want daar gaat ook echt niets anders meer uitkomen hoor Maar leuk hoor!
Wat denken jullie? Jongen of meisje? Weet niet of dit een echte potty shot is..overgenomen van de dvd.
Nee ik ook niet lov ... vandaar dat ik jullie vraag Maar de echoscopiste had de foto op de cd rom gezet. Ik denk niet voor niks? We wachten af haha! Was hier 13+3 trouwens. Vanaf wanneer kan het potty shot?
Nou dan kun je ook wel een pottyshot maken maar alleen is het moeilijk te zien. Ik had er toen eentje waarop zij zelf zei een meisje...de dvd liet beelden zien waarvan ik dacht, daar zot toch iets hahaha . Ik heb daar foto's van gemaakt met de iPad.
Ow okay We hebben 14 oktober de geslachtsbepaling dus dan zal ze vast vaker tussen de beentjes kijken. Kindje lag erg diep en in kleermakerszit. Draaide ook veel. Dus weet ook niet hoe betrouwbaar de nub en deze foto zijn. Ze gaf zelf aan dat de nub lastig te zien zou zijn, toch duidelijk alleen maar jongens nub wat ik gehoord heb. Ook prima natuurlijk Alles id welkom! Maar vond het typisch omdat ze (met grote slag om de arm) meisje zei en ook een gezicht trok van `ja` tussendoor had ml gezien...