trouwens ik zie nu ineens wat heel bizar op die echo links onderin lijkt het net alsof je een handje ziet met een gezichtje ofzo? zien jullie dit ook? haha
Hier mijn pretecho.. Beentjes gekruist. Wat het balzakje moet zijn, lijkt me alleen wat veel naar 1 been toe te trekken. Ik zie ook heel moeilijk echo's.
Vorige maand een twijfel pretecho gehad met 16 weken precies. Deze week in het ziekenhuis een nog grotere twijfel, want ook de gyn kon er niks van maken... Nergens 3 streepjes. Altijd 2, maar ook geen ander geslachtsdeel! Wat denken jullie?? (maandag 20 weken GUO)
@sam denk ook een meisje eigenlijk... Bij mijn echo van 16 weken zag je toch duidelijk een balzak en piemeltje...
Ja bij mijn zoon dus ook, maar bij mijn dochter waren er heel duidelijk 3 streepjes.... Door de gyn ben ik pas echt gaan twijfelen. Die kon er niks van maken eergister!
Iemand een idee? De echoscopiste zei dat het kindje erg diep lag mer de navelstreng tussen de beentjes dus ik mag over een weekje terugkomen. de fotos zijn gemaakt vanaf een dvd
Op de bovenste lijk ik een soort van koffieboontje te zien?? Pfff week wachten duurt lang. Hopelijk kunnen jullie me het juiste geslacht vertellen
Hej dames tijdje geleden heb ik de echo van me schoonzus geplaatst maar nu heb ik eindelijk zelf een echo gehad met 12 weken zouden jullie willen kijken ik denk n jongetje
Jammer deesdees, het is ook lastig om beeld op het juiste moment stil te zetten en een foto te nemen haha! Helaas lukt het me niet de dvd op internet te zetten. Helaas.