Echo dame zei 80% zeker een meisje. Denken jullie ook? Ik krijg de foto niet ge upload.. Doe t vanaaf wel! Oh wacht volgens mij doet hij het
Lana, ik vind die van jou iets minder duidelijk, maar dat komt omdat er bij mijn zoontje echt duidelijk een piemeltje te zien was bij 20 weken en bij ons meisje met 18+5 duidelijk 3 streepjes. Neig wel meer naar een meisje.
Lana bij jou vind ik het idd lastig ... Met hoeveel weken is dit? Lil bij jou zeg ik duidelijk een meid! En wat denken jullie op mijn foto's te zien?
Zzn geen idee Bellet ik gok op een meisje! Het zou wel leuk zijn als de meiden die een foto plaatsen ook reageren op de foto's van anderen! Zo heeft er nog niemand gereageerd op mijn foto's en dat terwijl ik ook erg benieuwd ben!
Bellet ik denk ook een meisje te zien! Taraatje ik zeg jongen. Lil ik vind 1 foto heel onduidelijk. De ander zie ik geen duidelijk jongetje maar al helemaal geen hamburgertje dus een meisje des te minder. Dus ik zou zeggen jongetje!!
Bellet dat dacht ik maar nu twijfel ik... Is dat niet de navelstreng? Op die foto erboven zie ik het namelijk weer niet :-s Taraatje ik denk ook een jongen! Lana en babyangel wat denken jullie op mijn foto's te zien?