hallo ik ben 17 weken zwanger nu Ja da heeft ze alleen ik twijfel steeds zoo!! deze echo was met 16 weken en 3 dagen, kon al wel gaan shoppen zei ze alleen durf t nog niet ben bang dat t straks togh wat anders is dan ze zeggen
Hoi dames, Dit is een echo foto van mijn zus ze is 15,1 weken. Ik zelf denk een meid te zien, ben benieuwd naar jullie reacties
hoi dames! ben benieuwd wat jullie hier zien? hoop dat het duidelijk is! de vorige keer waren er veel twijfels bij een foto van mij ben benieuwd naar de meningen dit keer.
Het is lastig te zien, maar zal zeggen een jongetje. Bij een meisje zie je nl 3 duidelijke lijntjes naast elkaar zitten
Ik heb er een 'nieuwe' bij gevonden. Deze is alleen van de zijkant. Bij m'n andere kinderen was ik helemaal niet zo nieuwsgierig
De foto die ik plaatste was wat wazig en vaag, deze wat minder wazig Hoor graag jullie mening Krijg de foto alleen niet gedraaid ..
Hier ook nog even plaatsen! Vinden jullie hem erg duidelijk? De echoscopiste wel namelijk. Ben benieuwd 😁😁
Onverwacht een extra echo gehad. Deze echoscopist wilde 70% zekerheid geven voor een jongen. Hij kon geen balzakje zien. Wat vinden jullie ?
Dankjewel voor de reacties. Raar dat hij dat niet ziet dan hè? Ik ga nu gewoon uit van een jongen, want bij mijn 14 weken echo dacht iedereen ook een jongen .