Scrat volgens mij is dat niet het geslacht maar iets rechts daarboven. Daaruit denk ik een knulletje. Of ben ik nou gek aan het worden haha
Oh echt? Wat dom zeg! Ik dacht wat ik had aangegeven tussen de beentjes zat maar dat klopt dan ook niet. Oeps!
Hier toch ook nog maar eens proberen of ik wat meer wegwijs raak in het interpreteren van echo-foto's Op basis van wat zouden jullie bij deze 20w-echo zeggen, jongen of meisje? Allemaal zo spannend hé, de gynae zit bij de echo alles maar te overlopen en je zit daar naar die beelden te gapen met een open mond, gaat ook allemaal zo snel en is veel te veel om op die moment te verwerken heb ik altijd het gevoel
En wat te denken van deze echo's.. Dat bobbeltje dat even links van de pijl te zien is, is dat iets wat moet wijzen op een jongetje of ben ik helemaal naar iets anders aan het turen? Voor mij springt dat redelijk fel in het gezicht maar dan toch raar dat de VK daar niet op doorging hoewel het meermaals duidelijk in beeld was
Het besef is er bij mij nog niet! Waauw wat bijzonder na twee meiden een jongen! Altijd gedacht dat ik zo'n meiden mama zou blijven! Niet dat nog een meid erg zou wezen... Kan mezelf alleen niet voorstellen met een zoontje! grappig niet? Haha maar zooo gaaf! We zitten op een blauwe wolk!!
Het is heerlijk hoor om op een blauwe wolk te zitten Voor mij zou het ook erg wennen zijn als deze ukkepuk een meisje blijkt te zijn. Geniet ervan.
Haha nog even spannend voor je dus?! Heb je een voorgevoel? Ik kon wel duidelijk verschil merken in zwangerschap, at bij de dames alles wat los en vast zat en deze x krijg ik er met moeite wat in!