Volgens de echoscopiste geen twijfel mogelijk, lijkt mij ook en mijn voorgevoel blijkt dan te kloppen! Maar blijf toch sceptisch omdat ik 14 wk vroeg vind. Wat vinden jullie?
Vraag me iets af, op de ene foto zie je streepjes en op de andere puntjes. Ligt dat aan de hoek van de foto?
hoi, kun je met 14 weken een potty shot beoordelen op een jongen of meisje? Alvast bedankt voor reactie! Groetjes Jinky
Bedankt! Is dat al wel te onderscheiden met 14 weken (precies toen 13 weken en 6 dagen) omdat beide geslacht een uitsteeksel hebben in het begin? Ik vroeg mij af of je vanaf deze kant al een beetje kan zien of uitsteeksel omhoog gaat wijzen of juist naar beneden wijst? Groetjes Jinky
Bedankt woef! Deze echo was gewoon bij de verloskundige. Met 17 weken heb ik weer een echo, dus dan weet ik waarschijnlijk meer. Ik zie ook een uitsteeksel,maar bij een meisje zie je dat ook nog wel. Vooral bij de tweede foto vind ik het zowel voor jongen als meisje kunnen. Ik ben benieuwd naar meer meningen.
woef: haha, bedankt voor je reactie! dat vind ik zelf ook met 14 weken is er nog wel een verdikking toch. alleen bij een jongen komt het uitsteeksel dan meer omhoog door de balletjes