Niemand een antwoord op mijn vraag? Heb 2 echo's van t geslacht, maar op de ene staan streepjes, op de andere stipjes.. Ligt dat aan de hoek vd foto? Foto's staan 3 pagina's terug..
Niemand een antwoord op mijn vraag? Heb 2 echo's van t geslacht, maar op de ene staan streepjes, op de andere stipjes.. Ligt dat aan de hoek vd foto? Foto's staan 2 pagina's terug..
Thanks voor je antwoord! Echo van m'n zoontje zag er idd anders uit maar dat was met 20 weken. Nu al met 15.4 en werd steeds bang genaakt met verhalen over foute geslachtsbepalingen.. maar zo vaak hebben ze dat niet fout denk ik? Over 1,5 week de 20 weken echo, dan zal het nog wel een keer bevestigd worden denk ik. Las ook dat ze het met 20 weken weleens fout hebben maar dat vind ik dan zo raar.. Je ziet toch of schaamlipjes of een piemeltje?
Dames, zouden jullie hier een blik op willen werpen? Deze foto's zijn van 15.0 weken. Twijfel heb ik omdat er bij de combinatietest door de echoscopist heel hard geroepen werd: ooooh dit gaat zeker een ... zijn. Maar nu kregen we dus het andere geslacht te horen.
Waarom denken jullie dat Woef en Jinky? Haha als het goed is heeft er in ieder geval 1 van jullie gelijk
@ jinky ik denk een jongen bij jou, omdat mijn echo met 14 weken de 3 streepjes meer bij de billen zat ze staken wel uit maar niet zo ver als bij jou. Spannend hoor! Heb je een voorgevoel? @ Anna zeker een meid!
Dankjewel Zia. Mag ik jouw echo van toen zien? Ik ben hier 13 weken en 6 dagen. Mijn voorgevoel was meisje,maar begin wel een beetje te twijfelen.
'' Ik lijk op beide een piemeltje te zien,maar zoals ik al eerder zei ik ben niet helemaal overtuigd hoor.
Zia86 thnx! Nog een bevestiging Vivaxaja: zijn die foto's gewoon uit het ziekenhuis of van een pretecho? De mijne met 15.4 weken zijn echt een stuk duidelijker namelijk.. Lijk in ieder geval niet echt een piemeltje te zien, dus ik gok een meisje.
@Anna: nee ze zijn van een pretecho. Ze zijn in het echt veel duidelijker maar moest ze verkleinen en in slechtere kwaliteit opslaan om ze hier te kunnen uploaden. Weet iemand een manier waarop ik het origineel hier kan plaatsen? Oh en... er werd aangegeven 95% meisje met 15 weken. Maar omdat er bij 11+4 gezegd werd: 'het zou me verbazen als dit geen jongetje is' vind ik het lasting om te geloven dat het een meisje is.
Ja maar bij 15 weken kunnen ze dat veel beter zeggen dan met 11+4 omdat dit nog op basis van de nub is...
Anna&Wonder: ja dat weet ik ergens ook wel. Bij 11 hadden we er ook niet om gevraagd maar die man begon er zelf over en vroeg of hij het mocht zeggen.... tja... dan zeg je geen nee als je nieuwsgierig bent. En juist daardoor vind ik het nu moeilijk om te geloven. Met 15.0 hadden we dus een pretecho. Maar omdat baby steeds in kleermakerszit ging zitten zei die vrouw 99% Met 16.0 hadden we een controle bij de VK. Toen gaf ik aan dat als ze het zou zien ze het mocht zeggen (echo was daar uiteraard niet voor bedoeld) Kindje lag toen nog dwarser maar zij dacht 95% een meisje (lag met de handjes tussen haar benen) Heb haar ook de pretecho laten zien en ook daar zou ze zeggen een meisje. Denk dat de onzekerheid vooral in mij zit hoor.... In mijn werk is het heel belangrijk dat alles 100% klopt... daarom heb ik ergens moeite met 95 en 99%