Hoi meiden. Van de week een prachtige 20weken echo gehad. Ons baby'tje maakt het heel erg goed, en dat is het allerbelangrijkste. Maar de echoscopiste zei met 95% zekerheid dat het een meisje was, ze kon geen 100% garantie geven omdat ons kindje steeds met de benen over elkaar heen bleef liggen. Nu hebben we voor zondag al een pretecho geboekt om het net iets zekerder te weten, maar willen jullie even meekijken naar het geslacht op deze foto?
ik denk ook een meisje. Heb er niet veel verstand van maar bij ons ziet het er iedere keer heeel anders uit en ik krijg een jongen☺☺
Je zou maar ingekocht en voorbereid hebben op een meisje en bij de bevalling blijkt het toch die 0,05% te zijn Gelukkig heb je daar pretecho's voor hihi!
Bij de 20 weken echo wilden wij het niet weten. Maar toen ik de foto's terugkeek zag ik deze mooie potty shot ertussen zitten. Daar word ik wel erg nieuwsgierig van! Dus, wat denken jullie?
Ja dat dacht ik ook, een meisje. Maar mijn man beweert duidelijk een piemeltje te hebben gezien tijdens de echo.
Potty shot van 13.4 weken. Heb helaas geen nubfoto van opzij gezien want de baby lag steeds niet goed. Lees verderop in dit topic wel dat geslachtsbepaling op basis van alleen een potty shot met deze termijn nog niet betrouwbaar is omdat zowel jongens als meisjes nog een uitsteeksel hebben, dus ik hou nog een slag om de arm.
Vind het toch wel heel duidelijk een jongen Zwangernr6! Zie nergens streepjes of iets wat op een meisje zou moeten lijken.
Ja ik ga ook uit van een jongen hoor. Maar heb wat pagina's terug zitten lezen en dan toch vaak 'overduidelijke' jongens die later een meisje blijken te zijn, dus ik hou nog wel ff een slag om de arm
Kan iemand hier iets over zeggen? Vanaf de achterkant tussen de benen volgens mij. Eerst dacht de echoscopiste een meisje, daarna twijfelden ze. Ik ben erg benieuwd