Met 16.4 weken een geslachtsbepalingsecho gehad. Vk was aardig zeker van haar zaak maar ik ben benieuwd wat jullie denken. Ze is ongeveer een uur bezig geweest en heeft verschillende echo's gemaakt, maar ik weet niet hoe je meer dan een echo in een bericht plaatst dus hierna komen er nog twee. Excuses hiervoor
Fionn, ik heb er geen verstand van, maar na 2 echo's van dochters te hebben gehad, denk ik dat dit ook een meisje is. Hoop dat ik gelijk heb, anders ga ik toch echt twijfelen aan het geslacht van onze 2e!
Doortje en Zwangernr6, bedankt voor jullie reactie. Indd een meisje volgens de vk Vond deze echo's echter niet heel duidelijk, vandaar dat ik het even aan jullie voorleg. Hierbij mss een duidelijkere?
Vind deze toch meer op een meisje lijken hoor. Ben je bij echobaby geweest? Ik heb van een jongen iig duidelijkere foto's gezien bij haar... Maar ze heeft het eigenlijk altijd goed, dus kan je wel van haar uitgaan hoor!
Ja dat zeiden er meer maar ze heeft het idd volgens mij nog nooit fout gehad en die andere echo zie ik wel duidelijk iets uitsteken.
Hoi dames, Ik vind dit duidelijk een meisje, maar de echoscopiste twijfelde nog en adviseerde ons een pretecho te laten doen. Wat vinden jullie? Echo is overigens gemaakt met 18+6.