Ik gok ook een zusje... (ben ook geen expert) Edit: De nub lijkt wel iets omhoog te wijzen... en qua skull lijkt het ook een jongen. Nou.... beter wacht je op een expert... Aan mij heb je dus ook niets
Je bent al te ver voor de nub hoor Maar als het een eerdere echo is of je banner klopt niet, en het dingetje wat je in foto omcirkeld is de nub, dan is het een jongen (het dingetje wijst omhoog ten opzichte van de ruggengraat). Misschien kun je je foto in het algemene nubtopic plaatsen, daar zitten wat betere kijkers
Op de eerste foto zie je link een beentje en het rechterbeentje is is rechts uit beeld en dat bolletje wat je dus naast het rechterbeentje ziet is iets (maar wat????) Wat uitsteekt en je ziet er zelfs een een klein puntje op. Na het zien van dit tijdens echo en op mijn foto's was ik er eigenlijk al vanuit gegaan dat wij een 4e zoon kregen
volgens de echoscopiste vandaag was dit een meisje, vind het uitstulpingetje zo raar ... maar zou volgens haar de clitoris zijn ... wat denken jullie ?