Hoi meiden ik ben hier 15 weken en 5 dagen ! Heel duidelijk een jongen maar zie geen balletjes wat bij mijn andere jongens wel zichtbaar was wat vinden jullie ?
De hoek van waar de echo is gemaakt kan net zo zijn dat je de balletjes niet ziet. Maar heel duidelijk een jongen hoor!
Willen jullie ook eens naar mijn foto s kijken? Alvast bedankt x echoscopiste was vrij zeker van meid. Maar dat uit steeksel vind ik zo raar
ja ik zie wel het verschil, maar ik dacht altijd dat bij een meisje je 3 streepjes moest zien ... maar daar is de foto misschien niet in de juiste hoek voor getrokken ik zal dan maar gaan geloven dat het een meisje is
Ik dacht ook 3 streepjes maar bij mij ook niet te vinden.. 12 januari de 20 weken echo dus dan kunnen we kijken of het zonder 3 streepjes ook een meisje is gebleven. En dan kan ik shoppen na 2 jongens eindelijk de meisjes kant op
hihi spannend he heb nog een fotootje gemaakt van de dvd waarbij ik dan toch weer niet veel van dat bobbeltje zie oh wat kan je toch twijfelen he hier nog een fotootje van tussen de beentjes oh en Mavi Derya zou natuurlijk wel tof zijn om ook eens een meisje te hebben he das toch een koningswens . al maakt het op zich niet echt uit als het maar gezond is maar kan me voorstellen dat het voor jou na twee jongens wel eens leuk lijkt om ook eens een meid te hebben voor ons is het het eerste kindje maar zou natuurlijk wel super blij zijn als het echt een meisje is , ook omdat je je er nu toch al een beetje op ingesteld hebt hihi
Vandaag een echo gehad met 11 weken en 5 dagen. Kreeg deze foto mee?! Wat denken jullie meisje of jongetje?
Irelevant ikbenhet, veel te vroeg voor een pottyshot. Dit is de nub tijd en zelfs daarvoor ben je vroeg want ze staan allemaal nog in meisjesstand voor 12 weken. Dus ook meisjes hebben met 11+5 nog een 'piemeltje' met zo'n foto.
Dankjewel divarg... Ik dacht ook zoiets gehoord te hebben maar verloskundige deed al wel een voorzichtige uitspraak na aanleiding van deze echo. We zullen geduldig afwachten 😉