Geslachtsbepaling gehad, een meisje toch wil ik mensen vragen of jullie het ook zien (kan het amper geloven) ben gek op roze dus er staat al een tas vol maar toch is t moeilijk te geloven als je t zelf niet ziet. De echoscopiste was 1000% zeker
Wij hebben gister gehoord wat we krijgen,ze was 100% zeker! ben benieuwd of t duidelijk zichtbaar is voor de kenners
Ik heb echt 0 verstand dus durf niet te gokken. Ik zit ook een paar x per dag naar mijn geslachtecho te kijken
Wat denken jullie van deze foto. Vk vond het moeilijk te zien navelstreng tussen de beentjes. Maar ze heeft een vermoeden.
Je zou zeggen dat het een jongetje is nikita. Maar is wel een beetje moeilijk te zien. Heeft de vk niets gezegd?
Ze twijfelt. Ze denkt eerder jongetje dan meisje, maar ze wilt over anderhalve week nog een keer kijken. Ik heb een vlokkentest laten doen, dus als ik de uitslag daarvan krijg, dan krijg ik ook met zekerheid te horen wat t wordt. Maar de vk wilde toch even oefenen
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op deze site en zou graag willen weten wat jullie van mijn potty shot foto vinden. Kijk wel goed naar de ligging van de beentjes want dat witte onderaan (foto is gedraaid dus rechts) is de placenta. Deze écho is gemaakt met 18.5 weken en ik heb te horen gekregen dat het een meisje is... Ik ben echt heel erg blij want heb al een zoontje maar ik twijvel heel erg want kom nergens een potty shot tegen die op die van mij lijkt. Verder heb ik op de echo niks tussen de beentjes gespot maar hoor vaak dat het verstopt kan zitten!
Dat is vast een jongetje mykelti? Of niet soms.. Ben er niet goed in maar snap dan wel meteen waarom ze bij mij meteen 100 procent schaamlipjes zagen haha Bekijk bijlage 436976
Wat denken jullie, de mevrouw van de echo wist het zeker maar wil jullie mening eens.. Ben op foto 14w 5d