Ik had al een eigen topic aangemaakt maar werd op deze gewezen. Ik ben zo benieuwd maar kan er zelf niks van maken. Dit zijn screenshots uit het echofilmpje en ik ben zo benieuwd! Mijn gyn wil pas uitspraak doen met 20 weken. Wat denken jullie??
Gister echo gehad met 14.5 weken. Echoscopiste durfde geen uitspraak te doen. Kindje lag er niet goed genoeg voor... Willen jullie een gokje wagen?
Wij hebben vandaag, bij 16+6 wkn, een geslachtsbepalingsecho gehad: de eerste 5 minuten dacht de echoscopiste dat het een meisje was, want de drie lijntjes waren duidelijk te zien. Maar toen kwam er ineens wel een heel grote uitstulping tevoorschijn. Wat denken jullie? Een echt kereltje?
En hier de eerste foto, waar toch ook wel drie lijntjes op te zien zijn.. De kleine zit nu al met ons te dollen..
hoi hoi , met 15 weken dacht de echoscopiste aan een meisje maar niet 100% zeker ... wat denken jullie?
Niet echt duidelijk maar ben zoo nieuwsgierig.. Ik zie iets uitsteken maar ben niet zeker of dat de navelstreng is of een piemeltje. Ik zie nl. Ook iets dat weer op een meisje lijkt...
Hahah ik vind sommige wel duidelijk, maar die van mij bijv. weer lastig omdat die navelstreng daar ook tussen bungelt dus dan weet je niet of het nou een piemeltje is of niet.. Heb geen voorkeur trouwens maar wil het wel heel graag weten. Heb het wel gevraagd tijdens de echo maar hij wilde er nog geen uitspraak over doen
Hier nog 2. Eentje van voren en eentje waarvan ik dus niet weet of het schaamlipjes zijn of balletjes
Volgens mij zie ik balletjes. Als de echoscopiste niet wil vertellen dan zijn ze idd niet zeker Bij mij was ze 200% zeker van een dame, alhoewel ik het bij mezelf ook niet zie op de echo en ik ga nog een keer spieken donderdag. Maargoed ik denk balletjes te zien benner alleen heel slecht in dit is die van mij: Je kijkt hier tegen de billetjes ,lipjes en onderkant beentjes aan maar ook ik moet altijd eerst uren turen
Ik vind die van jou wel duidelijk een meisje hoor Joanne92 Ik heb die 1e foto van mij even gedraaid om te laten zien wat ik bedoel.. Die navelstreng had daar niet moeten rondzweven dan had het wat beter te zien geweest Op deze zie ik nl. schaamlipjes en die andere foto lijken ze dikker en neigt het meer naar balletjes. Whaaa ben zooo nieuwsgierig..!! Maar mijn man vind een geslachtsbepalingsecho onzin want hij vind dat ik gewoon nog even geduld moet hebben tot de volgende echo...