nope, ik sta sinds begin juli op nonaktief.. Heb gelukkig hier nog een dreumes van 2 lopen maar de muren komen al redelijk op me af... ben dit niet gewend...( en echt geeeen goede huisvrouw..)
Dank is ook een heerlijk ventje...sinds gisteren de waterpokken. Mag de hele dag " kwabbelen.." Maandag heb ik een arbeidsvoorwaarden gesprek! Er is hoop voor de zwangere vrouw. Als ze nu aankomen zetten met een normaal salaris en een jaarcontract...ben ik heppie! Zit iig auto van de zaak bij, kan zelf kiezen hoeveel uur ik ga werken...meeeen...ik kan niet wachten tot morgen!
misschien allemaal meant to be.. geen k*t baan ijdens zwangerschap.. te stressvol je bent dus eigenlijk aangenomen als je met de voorwaarden eens ben. ze willen jou wel.. nu alleen of jij hun willen hahah veel succes meid. duim voor je
Hee gefeliciteerd! Precies wat pixie zegt: dat nonactief is een blessing in disguise, en relaxt thuis ipv op je werk en een nieuwe baan! Je geeft ons hoop!
wauw, ik heb zo'n beetje meegelezen. Van harte meid! Zo'n opkikker kan je best gebruiken na dat gezeik met je vorige baan. succes met je rechtzaak!
Ik ben inderdaad erg benieuwd naar de rechter...we zullen het horen. Het ligt iig gewoon niet aan mij. Daar ben ik over heen. Ik ga lekker weer aan de slag.. Als de uitslag op 2 sep positief is dan nog even lekker op vakantie...dat hebben we wel verdiend!
Twee maanden mee, vergoeding van de juridische kosten, positief getuigschrift..en ze nooit meer tegen komen! Maandag nieuw contract regelen, per 15 september in en uit dienst! Joeeehooee