hallo allemaal ik heb vandaag een angelsound gekocht omdat ik zoveel positieve reacties las. nu hoor ik bij mij aleen geen hartje ik heb er heel lang naar lopen zoeken maar niks... ik maak me nu echt zorgen want ik ben ook nog helemaal niet dikker
Waar hou je het apparaat, je moet wel net boven je schaambeen zitten. En het kan ook zijn dat je kleintje achter ligt hoor. Ik moet soms zelfs zoeken naar de kleine. Anders neem je het apparaat mee naar de vk en vraag je waar je moet luisteren. Als je natuurlijk snel naar je vk moet. O ja en ik gebruik babyolie zodat het beter hoorbaar is.
Dat is nou precies de reden dat ik zo tegen de angelsound bent. Het komt heel vaak voor dat je geen hartje hoort met de angelsound. Het is geen medisch diagnose apparaat en je kunt er geen conclusies mee trekken. Vaak maak je je alleen maar zorgen om niets omdat dat ding niet goed werkt of je er niet goed mee om gaat of zo. Ik vind het verspild geld. Maar afijn, als je je zorgen maakt, bel de vlos. Dat gaat trouwens altijd op als je je zorgen maakt.
Je moet echt laag zoeken, zo ongeveer in je schaamhaar Lekker veel gel gebruiken, en het apparaat heel langzaam bewegen. Kan best een tijdje duren hoor!
En ik moest de eerste keer ook wel zachtjes drukken. Eerst aaide ik erover heen en toen hoorde ik het niet. Ik moet zeggen ik heb het gister gedaan en toen ik had ik het hartje direct.. Maar mijn verloskunige is er dus ook iets wat op tegen omdat het vaker voorkomt dat ze het hartje niet horen en dus weer bellen. Terwijl er niets aan de hand is....
Je moet goed laag zoeken, geduld hebben, veel olie/gel etc. Hoorde het eerst ook niet. Pas met 13 weken ong. heel duidelijk en sindsdien heb ik hem zo te pakken. Je moet idd niet stressen, Ik vind zo een babysound wel geruststellend, want als ik me even zorgen maak en dan het hartje weer hoor, tjah...dan voel je je toch fijn. Nou succes ermee meid
haaaaaaaai ik heb ook angelsounds... en je moet je echt niet druk maken hoor ! ik hoor de beeb al vanaf 9 weken... heeel licht heeeel in de verte. en nu echt keihard, maar zelfs nu draait ie zich ineesn weg en hoor ik niks meer en moet ik soms een half uur heel geduldig zoeken voor ik hem heb Je moet lekker veel olie gebruiken... lekker op je rug in bed gaan liggen.. eni k hoor hem het beste smorgens en savonds.. misschien heb je daar wat aan! wat ook helpt is gewoon elk plekje van je buik af gaan, heel langzaam.. en je moet hem soms ook een beetej kantelen, dus wat harder op je buik drukken en dan meer horizontaal proberen te houden! succes! en laat even weten of het gelukt is! liefs muis
ja hoor het is me net ineens gelukt ik hoorde eerst steeds mijn eigen hartslag.... en toen ineens een heeel snel hartje ben meteen weer helemaal verliefd maar wat een gezoek zeg ik dacht aan doen en luisteren maar hihi
Heerlijk is dat dan hè! Als je dan eindelijk het hartje hoort! Ikzelf ben de eerste keer ook heeeeel lang beziggeweest met zoeken, maar als je 'm eenmaal te pakken hebt, gaat het de volgende keer een stuk gemakkelijker! Geniet er maar lekker van meis!