als hij allergische reageert op de melk dan krijgt hij diarree en buikpijn nooit zo met deze vlekker. Dus vandaar dat ik daar nu ook vanuit ging
Hij is per direct opgenomen. De huisarts kon het niet verklaren en vond dat het te snel ging. per direct naar de kinderarts gestuurd en heeft hem ook per direct opgenomen. Ze gaan kijken wat het is want het was te heftig voor een allergie. hopelijk konden ze vandaag nog wat vinden.
vnacht ben ik uit me bed gebeld dat hij over werd gebracht naar een kinderziekenhuis. Hij zit in carantaine (ik weet niet hoe je het schrijft) totdat ze weten wat er aan de hand is
Jeetje zeg, dat is toch een stuk heftiger dan jullie aanvankelijk dachten! Goed dat je zijn moeder gisteren hebt gebeld en dat hij nu in de gaten wordt gehouden. Sterkte!
stomme ouders, het begon op woensdag al met grote vlekken en niet meer kunnen plassen, en dan evengoed donderdag lekker gaan werken he, (jaja centjes gaan voor de gezondheid van je kind pff) nou ik was direct al door gegaan naar de arts als mijn kind zulke vlekken had. goed werk Fleur dat je ze op hebt gebeld dat ze hun kind moeten halen! Hoop dat het jochie snel opknapt, jeetje echt schrikken.
Ja, wat ik al zei: meteen bellen met dit soort dingen! Dat kan je zelf (zeker vanachter je pc) echt niet inschatten. Sterkte voor het ventje!
hoi fleur weet je al iets meer? en hou je eigen kindje in de gaten, of bel anders zelf ook naar de ha op om na te vragen liefs mariska
Toen het bij hem begon heb ik Daan in be box gehouden en hem daan niet laten aanraken mijn hande iedere keer met detol gewassen tuurlijk kun je het niet voorkomen maar anders had de rest van hun gezin er ook last van moeten houden.