Tjonge heftig verhaal zeg. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. In elk geval beterschap voor de kleine kerel.
Ik snap inderdaad ook niet helemaal waarom die ouders gewoon hun kind bij de oppas dumpen terwijl hij helemaal onder de vlekken zit. Gelukkig heb je je kleintje bij hem uit de buurt gehouden. Indien het besmettelijk is hoeft niet gelijk iedereen binnen dat gezin het te hebben hoor. Heeft ook met weerstand (antistoffen) te maken. Kan ook best even duren voordat iemand die aangestoken is er echt ziek van wordt. Hoop dat de kleine snel weer opknapt!
ben wel benieuwd hoe het nu met het kindje is, en of ze al weten wat er met hem aan de hand is. Zou me doodschamen als moeder dat je je kind ondanks dit soort zaken bij de oppas dumpt... zeker als ze niet plassen! Grrrr
Toch geen nekkramp he! Sorry, maar dat is het eerste dat er bij me opkomt in zulke gevallen. We hebben het helaas als eens meegemaakt. Een vriendinnetje van mijn dochter stierf eraan toen ze 7 was. Is al jaren geleden, maar je vergeet het nooit meer! Sterkte en hoop dat het meevalt en hij snel weer de oude is! Liefs Marjo
Ik ben net gebeld hij licht aan de dialise zijn nieren kunen het allemaal niet meer aan. het arme kind. Maar ze zijn er ook achter wat het is en nu ben ik helemaal boos en de kids hoeven hier niet meer te komen. Als hij door een rode mier werd gebeten dan kreeg hij wel een rode vlek met een blaar. En nu moeten jullie raden waar ze zijn speelhuisje op hebben gezet op een grote rode mieren hoop. Doordat hij zovaak is gebeten is is hij nu dus zo ziek
ja nou zijn nieren zijn hoogst waarschijnlijk naar de klote maar hij ligt nu aan de pretnison voor 5 dagen.
zielig voor het ventje en ontzettend dom van de ouders en ook belachelijk dat ze niet meteen naar de dokter zijn gegaan.
Arm jochie! Wat voor leven zal hij nog krijgen! Moet hij nu een donornier of kunnen ze zijn nieren nog wel redden? Liefs Marjo
g*dver... Kan me daar dus echt kwaad om maken he, zn speelhuisje op een mierenhoop zetten als ie er allergisch voor is, kind zit onder de vlekken maar zelf heerlijk gaan werken , oooh arm jongetje, zn niertjes naar de maan, wens hem heel veel sterkte toe als je hem nog ziet! Ik ga duimen dat ie weer beter word! Zet hem op ventje!
@ Meiden....laat ons samen duimen voor dit jochie en voor ALLE KIDS! Trakteer op limburgse vlaai. Hihi.... Liefs Marjo
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat ouders een speelhuisje EXPRES op een mierenhoop zetten ....
Dan heeft die kleine nog mazzel gehad dat jij je wel druk maakte om hem. Als zijn nieren niet meer werken dan is zijn toekomst op zijn zachtst gezegd niet erg rooskleurig. (sorry maar ik werk op een dialyse afdeling) Overigens denk ik ook niet dat de ouders opzettelijk zijn speelhuisje daar hebben neergezet, en er ws nooit over nagedacht hebben. Ik vind hte wel kwalijk dat ze hem gewoon bij jou gedumpt hebben!
Verschrikkelijk! Als ik weet dat mijn zoontje niet tegen die beten kan, zal ik er alles aan doen om het in zijn omgeving ( en omgeving waar die komt) veilig te maken! Zoiezo eerst kijken waar je het huisje neerzet! Erg goed van je dat JIJ de stap hebt genomen om hem te laten onderzoeken, als je dat niet gedaan had, was het misschien minder goed afgelopen, verdorie! Zet m op ventje!
Ik zie ze er ook niet voor aan dat ze dat huisje er expres opzetten. En ze wisten ook niet dat hij allergische was alleen dat hij er wat feller op reageerde maar dat hebben sommige mensen ook met muggenbeten de ene heeft een klein bobbeltje de andere wat groter. Vanavond ga ik er naar toe ik hou me hart vast ze gingen me dan ook alles uitleggen hoe wat en nu.
Zo dan, das minder zeg, hefig! Toch ook wel rot voor de ouders hoor, ze worden nu ook wel erg zwart geschildert, maar ze zullen het zeker niet hebben geweten dat daar een mierennest is met rode mieren en wie weet hoelang dat huisje er al staat en natuurlijk ook niet geweten dat het knulletje niet tegen die beten kan. sterkte voor jou fleur maar ook voor de ouders... gewoon vreselijk je kindje in het ziekenhuis. Hoop dat alles goed komt...