grote rubbere tijl om in te badderen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door VrouwtjeRomy, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    zou eigenlijk ook gaan voor een bibabad, je hebt ze trouwens in verschillende maten, dus ook kleinere. Echt veel makkelijker, hoef je niet die zware speciekuip leeg te kiepen in de douchebak, tevens het schoonhouden en opbergen.

Wij hebben het grootste formaat (in een hoekdouche) en hebben ook geen kraan in de douche, alleen de sproeier, wat wij doen is als ik ze aan het uitkleden ben zet ik de sproeikop aan (zo laag als hij kan, of leg hem er in) laat er een laagje water inlopen en zet haar er dan in, laat de douchekop gewoon sproeien, wel een beetje aan de zeikant (niet recht op haar), zo blijft het ook nog eens lekker warm in de douche en het bad zit echt binnen no time vol hoor, in 5 min heb je het water hoog staan, vaak zet ik dan de sproeier uit en kan ze nog even doorbadderen.

Als we klaar zijn, trek ik de stop er uit en klap ik het in en zet het uit de douchebak, is het een beetje vuil aan het worden door de olie, even de wasmachine in en weer klaar voor gebruik;);)

Echt ideaal!! Eerste had ik het bibabad buiten de douche staan, wist niet hoe ik het in de douche moest passen (totdat ze het me op de 9mnd beurs weer hebben laten zien) dat was me een gehannes met dat water en erg zwaar.

In prijsverschil is het kleinste bibabad en een speciekuip niet zo heel veel, zou er toch eens aan denken..... en zeker uiteindelijk voor je eigen gemak..

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hihi zag net dat je de kuip al hebt.... erg leuke foto en dat ze zo geniet!!

3. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Speciekuip is 7 euro en Bibabad kleinste versie is geloof ik toch minimaal 90 euro. Vind 80 euro verschil voor mij wel de moeite om toch maar een speciekuip te kopen, hihi.

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Vind voor mij een bibabad voor 7 euro en ik koop hem meteen!

Deel Deze Pagina