sensitest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    heeft iemand ervaring met de ovulatietesten en of zwangerschapstesten van sensitest?

grtjes cindy

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.194
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja ik heb er positieve ervaring mee!

3. Niet meer actief

ik heb de ovulatie testen nu 2 maanden gebruikt en daar was zeer duidelijk op te zien wanneer ik mijn ei had dus zeer zeker positieve ervaring en ze zijn niet zo duur. dus ik zou ze gewoon bestellen om toch zelf te ervaren wat je er van vind, want ik kan er natuurlijk heel blij mee zijn , maar jij hebt misschien zoiets van nou bij mij werken ze helemaal niet!
    xxx miss butterfly

4. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik heb er mijn laaste periode mee gewerkt, en Jaaaaaaaaaaa zeer positief ervaren want het was meteen raak.

Groetjes jessie33

5. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Dit is de tweede ronde dat ik ze gebruik. De eerste keer vond ik ze wat lastig om goed te interpreteren, was ie nou al positief of nog net niet, was die van gisteren nou donkerder dan vandaag enz. Vervolgens zag ik dat meiden hier op de site al hun testen op slagvolgorde van cyclusdag op de foto hadden gezet, dus deze ronde heb ik ze ook opgespaard en dan zie je heel duidelijk de steigende lijn erin zitten en vervolgens weer afnemen. Mijn positieve test van deze ronde was net een heel klein tikkeltje lichter dan de controlelijn, daar schijnen meer meiden last van te hebben bij deze test

Deel Deze Pagina