Cyn, miss zijn je hormonen nog niet op peil! Maar hopen dat je zwanger bent Over verschijnselen gesproken, ik heb de hele dag zere tieten, waar je bij de eisprong een paar keer een steek heb, zo voelen ze de hele dag. Ik had gisteren heel erg rommelende darmen en diaree. Ik heb de hele dag lichte hoofdpijn en ben best moe
Deze maand zijn de klachten minder, wel gevoelige boobs, idd ook wat rommelende darmen, maar das bij mij normaal als ik niet eet om de 2,5uur! dus is niet echt een symptoom. hetgeen me wel opvalt is dat ik vreselijke poetsdrang heb hahaha! misschien zijn dat lentekriebels kan ook! dat was het wel, ja die afscheiding.... maar 2 testen waren negatief, en mn cyclus is niet erg regelmatig, dus ben bang dat ik rond cd 40 weer ongi ga worden.... of hopelijk niet... xxx
Ok spannend poemelke! Je weet maar nooit! Denkje sandra?! zou het wel geweldig vinden! Maar ja, aangezien ik al meerdere keren dat heb gedacht en het niet zo was, wacht ik tot posi test, ik ga zondag testen met vroege test.
Nou precies dat had ik dus ook! Ben normaal niet zo nat, ook niet zoveel afscheiding, maar kan nu wel inlegkruisjes gebruiken! (niet dat dat kan, ben er erg allergies voor dus dan maar schone onderbroek)
Ik heb de afgelopen paar dagen ook giga veel afscheiding. Bij mij moet er ook maandverband aan te pas komen.
haha missanda niet best he haha, wat wij vrouwen toch moeten doorstaan haha doet het geen zeer, dan is het wel vies haha
ik heb het ook gehad hoor. Was hier iig niets ernstigs. Weet wel zoiezo dat ik tijdens mijn zwangerschap veel slijm in mijn broekje had steeds. bah...
Heey kletskous! weet jij dan miss wat die grote prop was waarvoor ik het topic opende? Want hoor dat meer meiden niet weten wat het is haha!
relateer ik aan die vlokjes zina, ik had afgelopen maand na eisprong ook veel afscheiding heb ik anders alleen vlak voor eisprong. Ben ook benieuwd naar het antwoord omtrent slijmprop
Ben benieuwd of jullie allemaal zwanger zijn, ik ga deze topic ook volgen Alvast succes met testen ladies
we lopen precies gelijk! Grappig zeg. Ik kan ook 3 maart testen en heb volgens de kalender gisteren mijn innesteling gehad. Het zou ook kunnen want ik had zo veel steken en een soort menstruatiepijn. Vanochtend nog een beetje en nu is het over. Geen slijm verloren of een prop. Hadden jullie ook van die steken? groetjes! En maar duimen voor ons allemaal!
en..ik heb echt de neiging om nu al te testen.. ohhhhhwwww!! Kan het nu al eigenlijk? weet iemand dat?
volgens mij...als net je innesteling is geweest, zal het nog even duren voordat je lichaam hcg aanmaakt, misschien kun je het over 3 dagen eens proberen? ik heb trouwens geen steken gehad, kan me alleen herinneren dat ik z'on 2,5 week geleden heftige pijnsteken in mn onderbuik had, dat ik echt dubbel moest staan zo'n pijn deed het....maar ja geen idee wat dat was, lijkt me erg heftig voor een innesteling... vandaag al 5 dagen overtijd, nog steeds geen bloed, twee negatieve testen.... vrijdag maar weer testen...erg frustrerend.. xxx
Zal ik voor het gemak der speculatie even voor jullie op een rijtje zetten wat ik op welke dag voelde? Wie weet herkennen jullie iets! - Dag van ei: ontzettend misselijk direct na het klussen! Daarna nog drie dagen weeig en pijnlijke tepels. - Ei+3: Paar minuten lang pulserende steken onder in linkerlies. - Ei+5: Slijmprop+bloed verloren op het toilet, tot 6 dagen daarna bruinverlies. - Ei+7: Rare smaak in mijn mond! Dik plakkerig speeksel overdag, alsof ik net een nacht had geslapen. - Ei+8 t/m 12: Helemaal niks, dacht echt dat ik ongesteld ging worden. - Ei+13: Bruinverlies stopt. 's Avonds 2 minuten lang een steek in mn rechtertepel! En daarna waren ze weer gevoelig. - Ei+14: Positieve test. Verder heb ik vaak hoofdpijn en krampjes gehad en ben ik 3 avonden heel raar onverklaarbaar emotioneel geweest. Maar ik voelde me vooral 'anders', kon het niet verklaren maar het was wel zo. Ik vond het wel twee heel onzekere weken, ik werd enorm heen en weer geslingerd tussen het wel/niet, zeker in de 3e week van mn cyclus toen ik helemaal niks voelde en het bruinverlies maar aanhield! Meiden, het kan! Ik hoop het echt voor jullie
Oew dat klinkt idd heel positief! want jij hebt ook dus zo'n slijmprop verloren! Ow spannend ben helemaal in me nopjes!!! Het moet ook bijna wel zo zijn, ik heb nu nog steeds borrelende darmen met gewone ontlasting. En ik heb vannacht in mijn droom gehuild van de pijn in mijn borsten. Ik werd er gewoon wakker van. Een beetje dat gevoel als je een steek in je zij krijgt, maar dat dan in je tietjes.