hoi meiden, zijn er meiden die ervaring hebben met de boeken van Sanderijn van der Doef? Ik heb het dan over deze 2 titels: bol.com | Kinderen en seksualiteit / seksualiteit, S. v.d. Doef & Sanderijn van der... en deze; bol.com | Kleine mensen, grote gevoelens, Sanderijn van der Doef | Nederlandse boeken... ik wil één van beiden aanschaffen. En mogelijk ook gelijk deze: bol.com | Ik vind jou lief, Sanderijn van der Doef | Nederlandse boeken maar ik twijfel dus welke van de bovenste 2 het prettigst/best is? De 2e spreekt me het meest aan op dit moment, maar dat zal ook wel aan de kaft van het boek liggen Vandaar dat ik benieuwd ben of jullie de boeken kennen ? alvast bedankt
Als je het boek wilt gebruiken om met je kindje samen te lezen en te bespreken zou ik voor de laatste gaan. Deze is geschreven voor kinderen met plaatjes die kinderen bezighouden. Goed aanspreekniveau zeg maar.
Ik lees mee, heb nog een Bol.com boek liggen en zat ook over zo'n boekje na te denken. Ik heb deze bol.com | Nee !, Sanderijn van der Doef | Nederlandse boeken en ik vond het wel duidelijk voor kinderen beschreven, dus zo'n ander boek lijkt me ook wel wat, maar weet nog niet welke. Dat boekje 'nee' is best uitgebreid, dus ik lees het meestal voor in twee of drie delen, anders blijft het niet hangen.
Bedoel je dan de 3e of de 2e link ? Want dat prentenboekje voor peuters/kleuters wil ik denk ik sowieso erbij doen. Maar ik twijfel dus tussen: van 0-12 jaar of van 0-17 jaar eigenlijk... (kleine mensen grote gevoelens of kinderen en seksualiteit)