Ik wil graag voor onze kindjes nog iets leuks doen voor sinterklaas wat met kerst te maken heeft. We hebben nog geen leuke kerststal of zo. Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik nu voor de Little people kerststal moet gaan, of de playmobil kerstmarkt Playmobil kerstmarkt 4891? Bestel nu bij wehkamp.nl Wat raden jullie mij aan?
Ik vind de little people kerststal wel erg leuk. Mijn nichtje vind kerstliedjes zingen leuk, en die gaat altijd speuren wie er bij welk liedje hoort. Ook heeft ze een kinderkerstverhaal cd en de kunst is om zo snel mogelijk de poppetjes er bij te zoeken. Die van playmobil is ook wel leuk maar als ik moest kiezen zou ik voor de kerststal gaan
Ik zou voor Playmobile gaan, omdat ze vrij snel uit de Littlle People groeien. Playmobile wordt hier heel veel mee gespeeld, LP nauwelijks...
het ligt er ook aan welke 'sfeer' je wil denk ik. Wij hebben de LP kerststal. Ik vind het wel mooi om het kerstverhaal op deze manier ook mee te geven (zelf kun je hier op door) . Verder zit er bij de playmobiel veel klein spul bij als ik het goed zie, wat weer niet zo praktisch is. LP is wat grover, degelijk en verder kunnen ze als ze 4 zijn hier ook nog wel goed mee spelen, als zijnde het verhaal na spelen... Het muziekje is ook zo schattig.. Ik kijk er al naar uit om hem weer tevoorschijn te halen. Hier is het eigenlijk ook een soort alternatief voor een grote kerststal voor mijzelf .