Hulp nodig met de keukenmuur

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 20 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

#1 tuc, 20 okt 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2019
    Omdat ik hier al heel vaak op goede ideeën gebracht ben probeer ik dit ook even.
    Wij hebben een kleine keuken, mini keuken haha.
    Achter mij is het keukenblok in een L vorm. De rest van de muren zijn in mint groen geverfd en dat ga ik met deze muur ook doen.
    Maar wat verder? Ik wil die plank er sowieso af maar een hele kale muur is ook saai denk ik.
    Om een beeld te geven: links staat de koelkast, daar zie je een stukje van (die is los, dat kan helaas niet anders. Onderop deze muur zit de verwarming, dus daar kunnen we ook niet omheen. Op zich vind ik zo'n radiator ook best een doorn in het oog maar wil ik er niet veel geld tegenaan gooien omdat we eerst de tuin willen doen, dus als iemand daar nog low budget ideeën voor heeft?

DSC_0225.JPG

Hier zie je de rest van de keuken, alleen staan er nu planten in het keukenraam;)
    20190103_091627.jpg

Ukkie1 vindt dit leuk.
  2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 630888
    Een houten ombouw om de koelkast maken en dan door laten lopen als extra werkruimte. Ik ga even kijken of ik een voorbeeldje kan vinden van wat ik bedoel.

Jessi79 en Nellie4 vinden dit leuk.
  3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.936
    113
    Ik vind radiatoren ook lelijk dus ik zou zeggen in ieder geval een radiator ombouw. Hoeft volgens mij niet duur te zijn

dds en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd wat je bedoeld idd. Vooral met de koelkast ombouw, de koelkast op zich is mooi hoor. Daar hebben we hem speciaal op uitgezocht: een mooie grijze.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik had over de radiator heen gelezen. Wij willen deze radiator ombouw maken in de studeerkamer maar kan ook prima in de keuken.
    Bekijk bijlage 630890 Misschien is dat ook wat voor jullie.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik heb een foto toegevoegd maar bedoelde hem eigenlijk met een ander hout soort. Die ga ik nog even opzoeken!

tuc vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Radiator ombouw. Kan je zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt.

En voor de kaalheid:
    - klok
    - plankjes
    - schilderij oid.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Radiatorombouw heb ik ook aan gedacht, maar we hebben weinig ruimte daarvoor. Aan de linkerkant staat de koelkast er stijf tegenaan. Wellicht kunnen we de koelkast nog een centimetertje of 2 opschuiven richting de muur ernaast, maar dat zal niet veel zijn.
    Aan de rechterkant komt het keukenblok tot aan de muur. Dus ik heb daaronder een keukenkastje zitten. De zijpanelen van een ombouw die ik zag zijn best breed en dan gaat mn kastje nog amper open.

10. tuc

tuc Niet meer actief

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    bedoel je mijn laatste foto? mochten jullie handig zijn, hij staat in een woonblad en is stap voor stap zelf in elkaar te zetten. Low budget dus!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ow haha nee vergat de link erbij te zetten.
    Ben jouw ideeën aan het bekijken.
    Ik vind dat er ook goed uitzien, ik weet alleen niet of mijn man het ziet zitten om zelf te doen.

Luna86 vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Het eerste wat in mij opkomt als je die muur een kleurtje geeft, een mooie houte plank net wat hoger aan van die leren plankhangers en daarop potjes met verse kruiden? Beetje eenheid erin zeg maar. Potjes met krijtverf en de namen van de kruiden erop schrijven. En als je de radiator in dezelfde kleur als de muur verft (groen toch las ik?) zal hij dan niet al een stuk minder opvallen?

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat zag ik ook al op een aantal foto's. Dat valt idd niet zo op.
    Misschien het donkere groene van de gang erop ipv het lichte groene.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Sentimo radiator bekleding? (ik las net dat je die al zag).
    Daarop wat magneet foto's en magneet bloempotjes?

Bijgevoegde bestanden:

Gewooniemand vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Ik zou niet te veel op elkaar gaan schuiven dat word zo opgepropt en straalt juist onrust uit. Ik denk dat er veel te behalen valt met een mooiere plank en daarop eenheid. Dus allemaal dezelfde potjes met bijv. gedroogde kruiden. Of wat ik hierboven zei verse kruiden plantjes (geeft wat sfeer) of.... op pinterest snuffelen naar vulling keukenplank. Zonder plank lijkt het me een saai stukje nutteloze muur worden. Een open hangend want kastje voor kruidenpotjes?

17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Ik vind zo een schapje trouwens niet mis.
    Mss wat vernieuwen?

Bijgevoegde bestanden:

Ysabella, GossipGirlxoxo en tuc vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

heb je plaatjes van de kleuren groen? of heb ik daar hierboven overheen gekeken?

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat een echte ombouw te vol wordt. Dat Sentino zou nog kunnen, een plaat die je er met magneten opklikt.
    Een plank is ook leuk ja.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Ik zou eigenlijk gewoon wat anders aankleden.
    En niet zozeer grote kosten doen.

Bijgevoegde bestanden:

Jessi79 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina