Beetje spuit 11 maar hier ben ik het helemaal mee eens! Verder verkoopt bijna elke speelgoedwinkel wel van die foampuzzels volgens mij...
Een groot verkeerskleed van Ikea? Dat is laagpolig, uitwasbaar en je hebt er straks ook nog iets aan. En niet duur!
Hema heeft grote picknick kleden, ze zijn 25 euro en net zoals een boxkleed gevoerd dus ze ligt niet op de koude vloer. Ik heb hem destijds voor mijn dochtertje aangeschaft (ik zag hem bij de gastouder, ideaal) en nu gebruiken we hem nog steeds heel veel buiten. Komt er weer een kleintje dan gaat het kleed meteen weer binnen in gebruik
Joh je wil je kind niet op de vloer want dat is onhygiënisch?! Succes, maar ok. Je weet dat kinderen veel sneller ziek worden en allergieën ontwikkelen als je ze te steriel opvoedt? Maar hier ook het kleed van Ikea, met die wegen erop. Daar gaan ze heus niet aan likken, plus je kunt hem gewoon in de wasmachine stoppen.
Ik heb ook een ikea kleed, een witte met gekleurde figuren erop. Als ze er aan wil likken moet ze het zelf weten, maar ik denk niet dat ze dat vaak gaat doen na de eerste ervaring hahaha Deze dus: LUSY BLOM Vloerkleed, laagpolig - IKEA
Nou... Ik zal je vertellen, wij hadden een hoogpolig tapijt onder de tafel liggen en daar ging mijn dochter constant aan likken/happen. Aangezien zo'n hoogpolig tapijt lastig schoonmaken is ( we hebben ook nog katten rondlopen) vond ik dat toch wel een beetje vies. Kleed is weg, nu likt ze aan de vloer ach ja beter dan aan een kleed waar haren aan blijven zitten, en goed voor de weerstand
De pissebed ook nog? Maar idd, er gaat wel meer die mondjes in, dus ik zou je dr echt niet druk m maken en daarnaast blijven die kleintjes niet eeuwig op dat kleed liggen. Ook niet op een grote.