Hoiii Ik heb net een bestelling bij H&M gedaan omdat ik nog een kortingscode had en ik nog wel wat kleertjes kan gebruiken voor mijn dochter Maar nu ben ik zojuist vergeten de kortingscode te gebruiken Wie weet of ik dit nog kan corrigeren? Klantenservice is er morgen pas weer, maar wil het antwoord nu weten
Je kunt ze gewoon mailen hoor. Ik had ook een bestelling gedaan en zag de dag erna dat ze gratis verzending en 10% korting hadden. Die krijg ik er alsnog bij.
Hahaha ja ik ook en met een mail heb je het zwart op wit. Krijg net mail dat mijn bestelling onderweg is. Slik halve kinderbijslag weer weg hahahah.
Inderdaad gewoon mailen, ze regelen die korting dan wel. Heb ik ook al eens gehad en dat werd keurig opgelost.
Ohhh dat wist ik niet. Ik dacht besteld is besteld.. Ze rennen meteen het magazijn in, stoppen het in een zakje en ik kan niet meer terug
Nu met die korting zal het ook wel snel gaan. Ik had het vorige week maandag al besteld. Dus dat scheelt wel
Goed dat dit topic er is! Ik had ook wat besteld en 1 dag later die bon in de bus Nu toch maar een mailtje gestuurd, wie niet waagt, wie niet wint