Grote spin gevangen, misschien zeldzaam wat nu!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannehai, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ieuw jakkie! Met spleetoogjes beide durven kijken, het plaatje en de foto, en ieuw die lijken toch wel heel erg op elkaar! Moet er niet aan denken zo een beest in mn buurt te krijgen...bleh!

2. toefje

toefje Niet meer actief

heb je een foto van de bovenkant, en pas op dat je niet gebeten wordt spin kan uit buitenland zijn meegereisd .

greets

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ieuw gatver ...

Misschien een spinnenkenner opzoeken bij je in de buurt en om advies vragen ?

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Bel anders Iguana in Vlissingen ff!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik zou hem echt niet vangen, en al helemaal niet mee naar huis nemen, straks ontsnapt ie nog en dan zittie in je huis.

brr krijg er de kriebels van haha

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ik heb mn man laten kijken en die denkt ook dat het dezelfde zijn :D

(beide foto's laten zien die hier gepost zijn)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gatver de gatverdamme, waarom lees ik dit nou toch ook weer ieuw

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Brrrr en ik dacht dat muggen in je huis erg zijn. Jij 'bewaart' zo'n griezel in je huis!!!

Over spinnen gesproken: ik dacht altijd dat alleen buitenlandse spinnen je bijten maar dat is dus niet waar: gisteren sta ik in de tuin en voelde ik iets steken in m'n voet. Ik had het niet meteen door dus ik schudde m'n voet. Daarna voelde ik het weer, toen ik keek zag ik een spin (niet zo'n grote hoor) op m'n voet zitten. Ik sloeg hem meteen van m'n voet af en zag een druppel bloed! Had het kreng me gebeten! Gelukkig verder niks aan de hand maar toch, brrrr.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

echt waar! overal jeuk over me hele lichaam!

ps ben blij dat je hem gevangen heb zou je hem aubn niet los willen laten
    met deze temp. ben ik veelte bang dat die een soort genote tegen komt en ff gaan broeien....aaarhg!!!!
    idd kill it!!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    IEHHH !!!! ik zou echt HARD RENNEN !! en nooit meer in de buurt komen van dat plekkie !

11. Oh god. Lekker.
    Gadver. Ik zat in het donker achter de pc met mn voeten omhoog.
    En nu durf ik dus niet meer te bewegen en ik heb overal de kriebels.
    Durf echt niet naar de slaapkamer te lopen.... Want ik zie niet waar ik loop :p !

GADVERRRR. Bah :p

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ieuwwww wat een engerd! Dat die voorkomen in Nederland!! Hij lijkt idd wel heel erg op de eerste foto zo met die groene tanden (of zal ie lippenstift dragen?)

13. Ik durf nu nie meer te slapen. Hij ziet er heel eng uit!

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

#54 FairyLaughs, 2 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2010
    ja ik denk dat dit hem is.. zijn natuurlijk niet veel spinnen met zo'n opvallend groene grijpdingen hier in nederland..

en.. hiervoor moet je het IVN bellen..
    hier de website met contact gegevens... je kan dan gewoon het kantoor in jouw provincie bellen en doorgeven dat je de kerkzesoog hebt gevangen, en dat je de foto door kunt sturen zodat hun het ook eerst kunnen bevestigen voordat ze hem misschien wel komen halen.. ik denk haast van wel als het hem echt is..

IVN Adressen -

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mooi hoor, en ook giftig zijn ze. Als ze (als je naar de grote kijkt is het waarschijnlijk een zij ;) ) bijt doet het ook flink zeer.

Ik zou dr lekker laten lopen, als je alle grote spinnen uit zeeland op moet sturen ben je wel even bezig ;)

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hij is wel eng, maar ook wel mooi.
    Ik zou zeggen, google eens op entomologisch instituut en geef die lui een belletje.
    Succes!

17. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Pffff wat een eng beest zeg!!! die zou je tegenkomen in je huis ofzo :$

18. haha ik denk dat ik hem in een reactie kapot getrapt had :D
    zeldzaam of niet

19. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Hier ook, zeldzaam of niet.. Mijn reactie is doodtrappen.. Ben echt panisch voor die beesten.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Brrrrrrr wat een enge spien!!!:$ Ben als de dood voor die krengen en nu ben ik altijd toch zoooo blij dat ik in een flat op 3 hoog woon:D zie je die krengen gelukkig amper..
    Alleen bij de berging beneden dan wel ben nu elke dag al panisch datik in een web ofzo loop getver...

Deel Deze Pagina