Ieuw jakkie! Met spleetoogjes beide durven kijken, het plaatje en de foto, en ieuw die lijken toch wel heel erg op elkaar! Moet er niet aan denken zo een beest in mn buurt te krijgen...bleh!
heb je een foto van de bovenkant, en pas op dat je niet gebeten wordt spin kan uit buitenland zijn meegereisd . greets
ik zou hem echt niet vangen, en al helemaal niet mee naar huis nemen, straks ontsnapt ie nog en dan zittie in je huis. brr krijg er de kriebels van haha
Ik heb mn man laten kijken en die denkt ook dat het dezelfde zijn (beide foto's laten zien die hier gepost zijn)
Brrrr en ik dacht dat muggen in je huis erg zijn. Jij 'bewaart' zo'n griezel in je huis!!! Over spinnen gesproken: ik dacht altijd dat alleen buitenlandse spinnen je bijten maar dat is dus niet waar: gisteren sta ik in de tuin en voelde ik iets steken in m'n voet. Ik had het niet meteen door dus ik schudde m'n voet. Daarna voelde ik het weer, toen ik keek zag ik een spin (niet zo'n grote hoor) op m'n voet zitten. Ik sloeg hem meteen van m'n voet af en zag een druppel bloed! Had het kreng me gebeten! Gelukkig verder niks aan de hand maar toch, brrrr.
echt waar! overal jeuk over me hele lichaam! ps ben blij dat je hem gevangen heb zou je hem aubn niet los willen laten met deze temp. ben ik veelte bang dat die een soort genote tegen komt en ff gaan broeien....aaarhg!!!! idd kill it!!!
Oh god. Lekker. Gadver. Ik zat in het donker achter de pc met mn voeten omhoog. En nu durf ik dus niet meer te bewegen en ik heb overal de kriebels. Durf echt niet naar de slaapkamer te lopen.... Want ik zie niet waar ik loop ! GADVERRRR. Bah
Ieuwwww wat een engerd! Dat die voorkomen in Nederland!! Hij lijkt idd wel heel erg op de eerste foto zo met die groene tanden (of zal ie lippenstift dragen?)
ja ik denk dat dit hem is.. zijn natuurlijk niet veel spinnen met zo'n opvallend groene grijpdingen hier in nederland.. en.. hiervoor moet je het IVN bellen.. hier de website met contact gegevens... je kan dan gewoon het kantoor in jouw provincie bellen en doorgeven dat je de kerkzesoog hebt gevangen, en dat je de foto door kunt sturen zodat hun het ook eerst kunnen bevestigen voordat ze hem misschien wel komen halen.. ik denk haast van wel als het hem echt is.. IVN Adressen -
Mooi hoor, en ook giftig zijn ze. Als ze (als je naar de grote kijkt is het waarschijnlijk een zij ) bijt doet het ook flink zeer. Ik zou dr lekker laten lopen, als je alle grote spinnen uit zeeland op moet sturen ben je wel even bezig
Hij is wel eng, maar ook wel mooi. Ik zou zeggen, google eens op entomologisch instituut en geef die lui een belletje. Succes!
Brrrrrrr wat een enge spien!!! Ben als de dood voor die krengen en nu ben ik altijd toch zoooo blij dat ik in een flat op 3 hoog woon zie je die krengen gelukkig amper.. Alleen bij de berging beneden dan wel ben nu elke dag al panisch datik in een web ofzo loop getver...