ieelll wat een engerd, en ik ben al bang voor de wel gemeende huisspin waar ik er elk jaar stuk of 12 van in me huis heb ... Maar doodtrappen ielll dat zal ik nog geen eens durven ik denk dat, dat een behoorlijk krakend geluid geeft. Maar vind ze ook sprekend op elkaar lijken... Iellll ik heb kriebelsssss
doodtrappen durf ik ook echt niet!!! zo panisch hem in de gaten houden als die in me huis was en me sv of man bellen totdat die er zijn en ik erbij ben als ze hem vermoorden of buiten ver weg loslaten haha maar denk dat deze niet verder als een wc komt... en dan nog bang wezen dat die eruit zou lopen brrrr
ik heb geen reacties gelezen, zag dat er een bijlage bij zit Ik denk een foto en die ga ik dus écht NIET bekijken ben als de dood voor die krengen.. maar goed, on topic. je kan contact opnemen met het IVN.. IVN - IVN actief voor natuur, milieu, landschap en leefomgeving zag wel het woordje doodtrappen langs komen.. hoeveel hekel ik ook heb aan die beesten, dit vind ik wel weer erg zielig (kleintjes trap ik ook dood maar dat is anders) zeker als het wel een 'bedreigde spinsoort' is.. succes.. weet nog wel dat een oud klasgenoot een bananenspin vond in huis (waarschijnlijk meegelift in een bananendoos uit de supermarkt).. Ze hebben het museum gebeld (hij was al dood) en die hebben hem opgezet en staat daar nu in zo'n mooie vitrine..
Gatver wat een beest! En wat knap dat je die hebt gevangen, ik was HEEEEEEEEL hard en gillend weggerend (als ik geen beroerte had gekregen!). IEKSSSSSSSS!!! Tja wat moet je ermee, geen idee. Hoop het zelf nooit tegen te komen in ieder geval!
Gadsie zeg bah bah nou ik zou echt hard wegrennen ik ben niet echt bang voor spinnen maar als ik deze zou zien dan ga ik echt rennuuuuuhhhh.
O gatver!!! Ik heb echt een fobie voor zo'n beetje alle insecten! Wat een eng beest!!! Ik zou echt dwars door m'n deo gaan als ik die tegen zou komen!!! Bah bah bah!!!
bahhh spinnen zijn echt vies en eng! maar ik maak er nooit een dood. ik vraag altijd of me vriend hem netjes buiten wil zetten en of ie hem niet wil dood maken. alleen omdat ik ze eng en vies vind hoeven die beesies toch niet dood...
Ik ben er zelfs te bang voor om ze dood te maken. Meestal ben ik gewoon in blinde paniek en denk ik niet meer helder... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een engerd! (ik maak eigenlijk geen beestje zelf dood, zelfs geen spinnen, alleen muggen)
Oh ik wou dat ik dit topic n iet had geopend.. Heb echt de kriebels.. wat een eng beest! Hier ook spinnenfobie.. ik vind ze vreselijk
k ben juist blij met spinnen hoor.. en laat ze ook (meestal) altijd lekker zitten als ik er een zie binnenshuis.. door hun heb ik weer minder last van muggen !!
tussen duim en wijsvinger houden en KNIJPEN!!!! of gewoon in een glazenpot stoppen en googlen naar een spinnenhuis ofzo? in iedergeval CREEEEEEEEEEEEEEEEPYYYY!!!! brrr...
Brrr! Wat een freaky spin! Ik ben alleen heel benieuwd, je man had hem gevangen, waar hebben jullie dat beest gelaten? En al wat ermee van plan? Bah krijg er gewoon de kriebels van!