Grote spin gevangen, misschien zeldzaam wat nu!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannehai, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oke...ik snap hem! Dan nog is het eigenlijk maar vreemd! Haha!

Hoogtevrees kan ik me nog iets bij voorstellen....je kan natuurlijk te pletter vallen vanaf een grote hoogte...

Maar een spin...of vieze handen...hahaha!

Rare hersenen hebben we toch eigenlijk!

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Nou, ben je wel eens in het buitenland geweest? En dan echt buiten europa, waar het lekker warm is? Daar zijn die spinnen echt niet zo lief hoor. Ze kunnen steken, hun eitjes in je huid leggen, etc etc. Ik blijf er bij, survival of the fittest. Ben ik het niet, dan wel iets of iemand anders :D

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik vind ze (die dikkers vooral) een agressieve en nare uitstraling hebben, alsof ze zeggen: ik ga je pakken.... Maar dat zal zeker in de hersenen zitten en het is ook absoluut niet rationeel want de gemiddelde spin in NL bijt misschien wel maar dat stelt natuurlijk geen zak voor.

Maar net zoiets als angst voor muizen, dat "begrijp" ik dan weer niet omdat ik het niet heb. Zijn toch lieve beestjes met zwarte kraaloogjes? :D Maar als je er bang voor bent zie je dat niet!

Mooi he, onze hersenen...? :D

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou dames ik zit hiet heerlijk met mijn schuifpui open maar zit nu steeds te kijken of er maar geen eng beest naar binnen komt hahaha en heb ineens over jeuk!!!!!!
    brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik vind het wel een mooie spin eigenlijk!!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Die lijken er helemaal niet op, vooral die kogelspin niet. Ik vind spinnen normaal gesproken niet eng, maar die exemplaren die jullie allemaal tevoorschijn toveren maken dat ik al tien minuten zit te krabben :D :D

7. Dana

Dana Niet meer actief

iiiiiiiiiieeeeeeeeeeewwwwwww!!! dat zou mij nou nog daaaahgen bij blijven he? echt! ik heb hier witte gordijnen en tussen de plooien zat een dikke huisspin (betonspin) ik heb tot 1 uur ´s nachts op mijn man zitten wachten tot hij hem weg haalde, toen durfde ik pas te gaan slapen.

Deel Deze Pagina