Haha idd! Ik weet niet wat ik had gedaan, ik denk gillen, een dansje van schrik en daarna flauwvallen...brrr...moet er altijd van 'schudden' en rillen als ik zoiets zie... mijn straf omdat ik vroeger bij langpoters de pootjes eraf trok...nu ben ik bang voor alle spinnen..
Nog eens wat beter gekeken maar wat een monster ieuwww! Ben niet echt bang voor spinnen maar dit... Bah krijg er de rillingen van!
Dan is het wel een errug grote verzie van die, sjezussss ik was daar geen seconde langer gebleven Zeg me nu alsjeblieft dat dit een grapje is, dit soort monsters leven toch niet in nederland Nu slaap ik nooit meer, vrees ik, nou ja mijn eigen schuld moet ik maar niet kijken op een topic met de titel "grote spin" BBBRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ieeeeeeeeeeeekkkkks wat een griezel zeg Ik was direct naar huis gegaan hahaha.....ik ben vreselijk panisch voor spinnen.
OMG!!! Heb vandaag al meerdere keren willen kijken, maar ik durfde steeds niet naar beneden te scrollen naar de foto Nu toch gedaan, maar hemels wat een beest....Ik zou echt flauwgevallen zijn, dat weet ik zeker! Mijn broer had vroeger een grote nep-spin en ging daar vaak mee achter mij aan, dan viel ik al bijna flauw, wetende dat hij nep was Wij hadden laatst een hele grote spin op het achterbord van ons bed, ik heb alles bij elkaar gegild, maar die was maar de helft van deze Maar, serieus, wat voor spin is dit?? Zijn hier spinnenkenners?? Ik kan er niet over uit dat dit hier leeft.....GATVER!
WHAAAAAAA!!!!!!!!!! Waarom kijk ik hier naar???? Dit wil ik helemaal niet weten!!! Ik zit nu al te happen naar lucht, laat staan als ik dat beest in het echt zie!!!
Oh my ik had echt het huisje uit gevlucht. Ik ben echt panisch voor spinnen. 1x lag ik te slapen bij mn moeder thuis op de bank en een vriend van mijn broertje die aan de overkant woonde had een vogelspin als huisdier en ze wisten dat ik heel erg bang was. Toen heeft die jongen die spin op zijn hand genomen hem voor mijn gezicht gehouden en mn broertje maakte me wakker. Ik gilde kei hard en sloeg die spin uit die jongen zijn hand En vorig jaar was ik hoogzwanger ( trouwens dat is exact een jaar geleden hahaha ) En toen sliepen we bij mijn moeder en er liep een spin over de vloer mijn man moest hem dood trappen en had dit niet gedaan en dat beest was verschrikkelijk snel Maar goed ik was dus boos op mijn man omdat hij hem niet dood wilde maken. Toen durfde ik niet meer te slapen en ben ik beneden op de bank gaan liggen Erg he
Gadver wat een dikke spin!!!! Ik ging gelukkig al heel langzaam scrollen hahaha. Het lijkt wel een vogelspin!
Ja een angst voor spinnen krijg je er moeilijk uit. Jaren geleden reed een collega met mij mee en op eens zagen we dus in mijn auto voor ons een grote kruisspin lopen van de ene naar de andere kant Ik heb nog nooit zo hard gereden om mijn auto ergens aan de kant te gooien......met een schoen hebben we toen het beest uit mijn auto geslagen (hoopten we), ben daarna wel doorgereden maar zat echt niet meer lekker in mijn auto hoor. Manlief moest thuis wel 10x mijn auto checken
Wij hebben zo'n zelfde een keer binnen gehad. Is gewoon een hardloper alleen heeft deze echt de kans gehad te groeien. Die van ons was zo groot als een mannenhand. M'n man vond het zelfs creapy om hem dood te maken en dat kreng wilde ook niet zomaar dood. En snel dat ie was!!!! Dagen heb ik de kriebels gehad.
Geen handige tip voor degene die kamperen in een tent Maar dan ben je wel van je spin af haha! Maar het lijkt wel alsof die is onsnapt uit iemands terrarium!? Volgens mij heb ik nog nooit zulke gezien hier in nederland! Maar het klimaat veranderd en daardoor ook de inwoners van nederland.... ieuww... Niet alleen in de omgeving Omme of beeksebergen dames!
Wij hebben toen we gingen samen wonen ook zo een monster in huis gehad. We hadden een kast gehaald bij ikea en we zitten op zondag morgen samen op de grond zo van gaan we even in elkaar zetten. Man maakt de doos open en hup daar komt die uit gerend. Ik wist niet dat ik zo lenig was maar binnen 5 seconden stond ik op het aanrecht. Zelfs de hond deed een stapje terug, man heeft hem toen doodgemaakt ow bah. dozen van ikea gaan nu dus altijd buiten open!
hahaha, ik zou ook op t aanrecht gaan staan. Ik riep gisteravond mijn man om die foto van de spin te laten zien. Hij walgde er ook van. Dus ik weet niet wat we hier gedaan hebben... Misschien de buurman gevraagd?