Whahaha hier net zo, heb ook alweer 2x gekeken.....kan gewoon niet geloven dat zo'n monster hier in NL rondloopt
echt freaky zeg!!! Ik zit vanmorgen bij de ha en daar was zn klein spinnetje ant kruiken bij de stoel naast me, nou zeg het zweet brak me toch uit!!!
Hi hi, ik heb ooit bij iemand in de auto gezeten (mercedes....) en die begon hard te gillen en te remmen voor een muis die de straat over stak. Maar in de auto zelf zou ik ook wat minder fijn vinden Qua spinnen.....ben er eigenlijk niet bang voor. Sommige zijn tikje smerig, maar daar kan ik wel tegen........Maar nu zit ik met mijn blote voeten onder de tafel en heb steeds de neiging om mijn voeten heel snel op te tillen van de grond
Als ik de auto in stap (als ik zelf rij) dan onderzoek ik ook altijd eerst de auto op spinnen. Kam echt niet de hele bak uit,maar wel de plekken die dan vlakbij mij zijn. Ik ben echt een gevaar op de weg als er zo een joekel in/op/aan/bij mij zou zitten.
Ik dus ook, als ik een spin in mijn auto heb, zou ik echt van schrik een ruk aan het stuur geven pfffff. Heb wel eens een klein spinnetje naast me in de auto gehad, die hing dan "gezellig" vlakbij me aan zo'n draadje gatver de gatver......die heb ik toen een mep gegeven met mijn parkeerkaart, dus die werd door mijn auto geslingerd.....ben wel gewoon door gereden maar hield het wel de hele tijd in de gaten of spinnetje nog ergens liep
Hahaha zo herkenbaar. Heb dus precies hetzelfde,en ook hetzelfde meegemaakt overigens. En ik maar blijven loeren of die engerd niet weer terug kreupt naar voren
Aaah wat verschrikkelijk!! Ik zou echt helemaal gek worden! Ben zo panisch voor spinnen niet normaal en als ik dit dan zie... kippenvel krijg ik er alleen al door naar te kijken bahhh!!
Wij hebben regelmatig (oke, 2 keer per jaar, maar dat vind ik al teveel) zo'n joekel van een spin in huis! Brrr.... Ze zijn echt enorm...!!
jeeeeeeetje....dit kan echt geen gewone spin zijn toch..die dan dus door heel nederland rondlopen (yikes!!!) zoals iemand anders in het begin al zei: ren voor je leven! whaaa! dit was dus op een camping...ik zou dus echt eigenlijk daar niet meer willen en durven slapen (ja, ik ben erg) maarre..ik ben nu wel benieuwd wat voor spin dit is, lijkt wel echt een vogelspin
enne...zo'n spin kun je dan toch ook niet opzuigen??hij lijkt echt zo enorm zeg...dat ie je zo aan kan vallen en dat ie,mocht je proberen het met stofzuiger op te zuigen, hij dan gewoon zo klem blijft zitten, zich stug vastklemt met die vieze dikke poten en je zo aankijkt van: hehe, je dacht toch zeker niet echt dat je mij op kon zuigen?? (en dan zo'n muziek erbij tudutudutudutudu.....(ohjeee..mijn fantasie haha)
Ah kom op Mirell, je grap is gelukt, heel nederland is in shock ( tenminste hier op zp) vertel nu maar uit welk Harry Potterboek je dit hebt geknipt.... trouwens als er zo'n spin in mijn auto zou zitten... ik zou meteen crashen