grote spin....

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Maar hoe groot was deze spin nu uiteindelijk? Op de foto zie je dat niet zo goed.

2. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Brrr wat een grote spin:$ Ik wil de foto eigenlijk niet zien maar heb nu toch al 2 x gekeken haha!

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    brrr, wat akelig zeg!
    Ik ben ook echt panisch voor spinnen, groot of klein maakt niks uit!

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahaha hier net zo, heb ook alweer 2x gekeken.....kan gewoon niet geloven dat zo'n monster hier in NL rondloopt:$

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    echt freaky zeg!!!
    Ik zit vanmorgen bij de ha en daar was zn klein spinnetje ant kruiken bij de stoel naast me, nou zeg het zweet brak me toch uit!!!

6. Keeley

Keeley Niet meer actief

Gadver wat groot! :$

7. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    Jeetje, ik ben niet bang voor spinnen, maar van deze zou ik wel gillen..whahaha

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    :$:$:$ *hartaanval* :$:$:$

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh mijn god.... dit is echt vreselijk :$:$:$:$

10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Hi hi, ik heb ooit bij iemand in de auto gezeten (mercedes....) en die begon hard te gillen en te remmen voor een muis die de straat over stak.
    Maar in de auto zelf zou ik ook wat minder fijn vinden:)

Qua spinnen.....ben er eigenlijk niet bang voor. Sommige zijn tikje smerig, maar daar kan ik wel tegen........Maar nu zit ik met mijn blote voeten onder de tafel en heb steeds de neiging om mijn voeten heel snel op te tillen van de grond:$

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ieuuwwwwww

lijkt wel een vogelspin...

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als ik de auto in stap (als ik zelf rij) dan onderzoek ik ook altijd eerst de auto op spinnen. Kam echt niet de hele bak uit,maar wel de plekken die dan vlakbij mij zijn.

Ik ben echt een gevaar op de weg als er zo een joekel in/op/aan/bij mij zou zitten.

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik dus ook, als ik een spin in mijn auto heb, zou ik echt van schrik een ruk aan het stuur geven pfffff.

Heb wel eens een klein spinnetje naast me in de auto gehad, die hing dan "gezellig" vlakbij me aan zo'n draadje gatver de gatver......die heb ik toen een mep gegeven met mijn parkeerkaart, dus die werd door mijn auto geslingerd.....ben wel gewoon door gereden maar hield het wel de hele tijd in de gaten of spinnetje nog ergens liep:)

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hahaha zo herkenbaar. Heb dus precies hetzelfde,en ook hetzelfde meegemaakt overigens. En ik maar blijven loeren of die engerd niet weer terug kreupt naar voren:$

15. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aaah wat verschrikkelijk!! Ik zou echt helemaal gek worden! Ben zo panisch voor spinnen niet normaal en als ik dit dan zie... kippenvel krijg ik er alleen al door naar te kijken bahhh!!

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij hebben regelmatig (oke, 2 keer per jaar, maar dat vind ik al teveel) zo'n joekel van een spin in huis! Brrr.... Ze zijn echt enorm...!!

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    jeeeeeeetje....dit kan echt geen gewone spin zijn toch..die dan dus door heel nederland rondlopen (yikes!!!)

zoals iemand anders in het begin al zei: ren voor je leven! whaaa!
    dit was dus op een camping...ik zou dus echt eigenlijk daar niet meer willen en durven slapen (ja, ik ben erg)
    maarre..ik ben nu wel benieuwd wat voor spin dit is, lijkt wel echt een vogelspin

18. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    enne...zo'n spin kun je dan toch ook niet opzuigen??hij lijkt echt zo enorm zeg...dat ie je zo aan kan vallen en dat ie,mocht je proberen het met stofzuiger op te zuigen, hij dan gewoon zo klem blijft zitten, zich stug vastklemt met die vieze dikke poten en je zo aankijkt van: hehe, je dacht toch zeker niet echt dat je mij op kon zuigen?? (en dan zo'n muziek erbij tudutudutudutudu.....(ohjeee..mijn fantasie haha)

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Whahahhahaha

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ah kom op Mirell, je grap is gelukt, heel nederland is in shock ( tenminste hier op zp) vertel nu maar uit welk Harry Potterboek je dit hebt geknipt....;)
    trouwens als er zo'n spin in mijn auto zou zitten... ik zou meteen crashen:$:$

Deel Deze Pagina