De broer van een vriendin heeft dat dus gehad.. Die wilde die spin doodmeppen, maar lag met auto en al in de kreukels.. (De tegenligger ook trouwens) Levensgevaarlijk die beesten
Ik heb er vannacht vreselijk over gedroomd. Hele huis zat vol Ik kan nog steeds niet geloven dat dit een "gewone" spin is hoor. Kijk dat lijf alleen al.... ik vind hem toch echt vogelspinachtig. Zullen er niet vaker van die monsters ontsnappen en dat mensen een heel andere spin spotten? *wilt niet geloven dat die joekels hier leven*
er zijn 4 schuifdeuren in dat gebouw en ik heb uiteraard een andere schuifdeur genomen mijn man heeft de foto gemaakt en het was op de camping beerze bulten in het toiletgebouw
ik liet het aan mijn man zien en die zei ook meteen: dat geloof je toch zelf niet? is gewoon knip en plak werk oid haha very funny Maar wel goeie grap (al had ik het idee van een ontsnapte vogelspin ofzo haha)
is supermooie camping hoor! echt aanrader nogmaals voor wij nog steeds denkt dat ie nep is ECHT NIET..... en tja ik vond het ook niet leuk zo een spin...brrrrrrrrrrrrr
het is geen vogelspin ....vind m daar ook niet op lijken maar het is WEL een echte spin. snap trouwens ook niet waarom ik 100 keer neerzet dat ie wel echt is en niet nep als iemand voor zichzelf al besluit dat dit niet echt kan zijn hoe moet ik iemand dan overtuigen als ik zelf maar wel weet dat ie echt was
snap trouwens ook niet waarom ik 100 keer neerzet dat ie wel echt is en niet nep als iemand voor zichzelf al besluit dat dit niet echt kan zijn hoe moet ik iemand dan overtuigen als ik zelf maar wel weet dat ie echt was[/QUOTE] Jawel ik wel, we hopen allemaal van ganse harte dat dit een grap is, omdat we het zoooo eng vinden Ik merk dat ik ook steeds meer om me heen ga kijken, oh het idee dat ik zoiets in on (schijn) veilige nederland tegen kan komen AAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!
eigenlijk zou je er iets langs hebben moeten houden, zodat we kunnen zien hoe groot ie precies is haha hadden meer mensen de gigantische spin gezien? Hoe reageerde zij? Allemaal gillende mensen rond dat hokje daar zeker? heeft ie er nog lang gezeten?is ie er levend vanaf gekomen?? ik zou daar geen seconde langer blijven haha (erg ben ik hoor, wat grote spinnen betreft)
Heb je hem ook zien bewegen???? Brrrrrrrrrrr dat lijkt me nog enger, als je die vieze dikke harige poten ziet bewegen whaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
het was na 12 uur snachts en ja wij hebben onze mannen VERPLICHT heengestuurd omdat die dachten dat wij gek waren en die heeft de foto gemaakt daar was ik niet bij. mijn dochter laat ik niet alleen in de caravan namelijk. en nee op dat tijdstip zijn er niet veel mensen meer te vinden in de douche/afwas/wc ruimtes
ja dubbel zien bewegen hij ging van links naar rechts op die schuifdeur in eerste instantie dacht ik dat het een hele grote zwarte tor was. maar nee mijn ergste nachtmerrie kwam uit... ik ben ook heeeel bang voor spinnen (zit nu dus echt niet op mijn gemak hier thuis ook!!! aangezien mijn man ons oude houten terras aan het slopen is komen er ook hier wel eens wat spinnen om de hoek kijken...brrrr
Ieeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkssssssssssssss VRESELIJK!!! Hier dus ook ontzettend bang voor spinnen.....we kunnen onze "lol" weer op, spinnentijd komt er alweer aan:x
Don't say that En toch he, toch kan ik me niet voorstellen dat een huisspin zo'n uit de kluiten gewassen monster kan worden. Ze zeggen toch ook vaak dat dit soort grotere spinnen vanuit het buitenland meekomen of dat er wel eens spinnen ontnappen. Hoorde vandaag (toen ik het over dit beest had) nog dat er eens iemand was die soms bewust wat van z'n hobbyspinnen weg liet lopen. Nou dan ben je toch niet goed of wel!
Wat een monster zeg. Hij is zo groot dat je wel jonge konijntjes kan eten volgens mij. Echt als de dood voor spinnen. Ik zou mijn spullen pakken en een hotel nemen.