Deze vind ik wel leuk/stoer voor onze bijna 3-jarige. Wat vinden jullie? Woodtoys Houten loopfiets zilver - Loopfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl!
Gaaf.. Mijn mannetje heeft ook een loopfiets van hout super stoer alleen hier wordt hij zeer intensief gebruikt, ik ga daarom nooit meer voor hout. Heel het ding splintert en valt bijna uit elkaar. Hij wordt al wel een half jaar dag in dag uit heel wat uurtjes gebruikt.
Kan het stuur 360 graden draaien? Als niet dan zou ik het niet doen. Je kind kan dan bij een val op het stuuruiteinde botsen. Op zn minst erg pijnlijk... De puky loopfietsen hebben dat sowieso wel. Houten volgens mij nooit. Beide kinderen hebben al een flinke klapper gemaakt met hun loopfiets waarbij dat draaibare stuur echt van belang is geweest.... Maar goed. De meeste gewone fietsen hebben dat ook niet dus wellicht alleen maar uitstel van executie
Hier ook zo'n zelfde model houten loopfiets (volgens mij van dezelfde site), maar dan houtkleur met roze vlinders... Het stuur kan hier in ieder geval wel 360gr draaien! Wordt hier ook veel gebruikt!