Hoe groot is de kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lasje, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Dag dames,

Even een vraagje! Zondag op maandag nacht hebben wij gevreeën en vorige week om de dag. Wij waren in de veronderstelling dat mijn eisprong afgelopen zaterdag was. Helaas temp bleef laag en amper slijm. Gisteren en vanavond konden we niet vrijen, dat word pas morgen avond. Maar vandaag heel dun, doorzichtig slijm en aardig rekbaar maar nu 8 uur later word het al minder elastisch. Nu even de vraag: als we dus maandag vroege ochtend, eigenlijk zondag nacht, nog gevreeën hebben en dus vandaag mijn ei springt of is gesprongen(?) dan kan het best leiden tot een zwangerschap toch? En morgen avond is dan hoe dan ook te laat?!

Even andere vraag voor eisprong heel rekbaar na eisprong minder rekbaar?

Graag hoor ik een reactie!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Je bent vruchtbaar 5 dagen voor de eisprong en 1 dag na de eisprong. Als je in die periode gevreeën hebt, heb je kans dat je zwanger bent.

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Hoi

Zaad blijft ongeveer 3 dagen leven (uitzonderingen daargelaten), in jouw geval dus tot vannacht. Als de eisprong al is geweest, bestaat er zeker een kans dat je zwanger wordt! Het is even afhankelijk van wanneer je je eisprong hebt gehad (vandaag of misschien morgen) of sex morgenavond nog zin heeft (zaadjes doen er ongeveer 4 uur over om de eicel te bereiken).

Bij mij verandert de afscheiding wel, van eiwit naar cremig.

Succes! Hoop dat het deze maand is gelukt!

4. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Dank jullie wel! Nou heb nu echt het gevoel dat die geweest is dus morgen heeft geen zin meer. We gaan het zien anders nieuwe ronde nieuwe kansen!:)

5. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Wie weet! Zal voor je duimen! En als het raak is, schat ik dat je een meisje krijgt!

6. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Waarom een meisje dan? Zit daar een tactiek achter?

7. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    ze zeggen altijd dat jongenszaadjes sneller zijn, maar wel eerder dood. Meisjeszaadjes daarentegen zijn langzamer en leven langer. Volgens mij is dat wel waar, vandaar dat ik denk dat je een meisjes krijgt.

Deel Deze Pagina