hoi allemaal gister had ik zo'n last van menstruatiepijn(en beetje hoofdpijn+misselijk) ,en omdat ik nu nog niet ongi kan worden zat ik dus te denken of dat dat een teken kan zijn voor mijn eisprong,of is geweest,weten jullie dat? ik kan het nooit goed berekenen omdat mijn cyclus de ene keer 32 dagen is en andere keer weer 26 dagen. klussen doen we sowieso wel haast elke dag dus daar hoef ik niet op te letten,maar ik probeer me eigen lichaam een beetje te leren kennen dus vandaar mijn vraag ben benieuwd wat jullie zeggen,groetjes!
oke,dus als het een teken van de eisprong is dan is tie bij mij toch geweest?ik had er gister last van en vandaag niet meer
Als het een teken was van je eisprong, dan zou het nu inderdaad voorbij kunnen zijn. Maar het is erg lastig om dat precies te weten. Bij sommige vrouwen die hun eisprong voelen, gaat de pijn aan de eisprong vooraf en bij andere komt de pijn na een eisprong. Ik zou de dagen rondom die pijn gewoon benutten, dan zit je in ieder geval goed
ja precies,het is bij iedereen verschillend. haha ja idd ik heb gelukkig alle dagen goed benut dus ik hoop dat het nou eens raak zal zijn dan deze maand(ronde 12) en ik hoop het ook voor jou lara80 groetjes!