dindsdag had ik me keizersnede gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fleur1, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik zou aankomende dinsdag 37 weken zijn en hij de gyn gezegd op de dag dat je 37 weken bent dan krijg je een keizersnede omdat ik 2x in 1 jaar tijd zou bevallen.
    Hoe dichter deze verschikkelijke rotdag bij komt des te hopelozer en meer ik begin te huilen.
    Ik wilde dit even met jullie delen.
    Mensen in me omgeving snappen dat niet zo goed want je krijgt als antwoord het is het best zo voor je lichaam. dit zijn zulke erge opmerkingen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ook namens mij heel veel sterkte en mensen die niet zo iets ingrijpends mee hebben gemaakt zullen ons verdriet ook nooit begrijpen maar hier kun je je hart luchten liefs miriam

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    pff ik ben gisteren begonnen met huilen en ik kan maar niet stoppen kan bijna niet meer fatsoenlijk nadenken helemaal niks meer. Het hoeft van mij allemaal niet meer 2x in 10 maanden tijd. Hopelijk is morgen de dag snel om en voel ik me een heel stuk beter

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het geeft niks hoor huilen helpt en lucht op soms heb je dat nodig hoop inderdaad dat het genoeg is geweest voor jullie.

het is ook oneerlijk verdeeld denk ik dan altijd de een krijgt nooit een miskraam of iets de ander is door een poep en een scheet zo zwanger somigen kunnen niet zwanger worden en dan wij die pech op pech moeten incaseren door een miskraam

maar ja we kunnen het niet regelen en moeten het er mee doen.

hoop wel dat je je snel iets beter gaat voelen liefs miriam

6. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Heel veel sterkte. Neem de tijd voor dit soort dingen en laat je niet leiden door wat anderen zeggen. Volg je gevoel.

Veel liefs Kolibri

Deel Deze Pagina