hoi dames, ik wil graag voor mijn meisje haar verjaardag een poppenhuis kopen. Dus nu is mijn vraag of jullie er ook 1 hebben voor je kindje en wat voor 1 dan (liefst met foto). Wat ongeveer de prijs was en waar je hem vandaan hebt. En uiteraard ook of het een succes is. Dus dames show je poppenhuis
Mijn dochter heeft dit speelhuis voor haar barbies. Speelhuis Roos Ze heeft er nu 1 setje meubels in gewoon van barbie, elke maand krijgt ze er een nieuw setje bij.
mijn dochter heeft nu een erg leuke. vind hem zelf stiekem ook erg leuk . caring corners. leuke geluidjes en veel variatie in uitbreiding. (tip 50% korting bij intertoys) hij was nu dus 40,- het huis en uitbreiding is tussen de 4 en 10 euro per set. (normaal dus het dubbele) slechte foto hij maakt allerlei geluidjes zoals slaapliedjes als het babybedje beweegt, doorspoelen, duubel etc
wij hebben ook dat caring corner huis (helaas nog toen de volle mep betaald) met wat uitbreidingen (camper is ook erg leuk)! erg leuk idd met de geluidjes erbij, ze spelen er geregeld mee!
Ik heb het caring corners huis ook al via mp gekocht met camper etc. Mijn dochter is er nog lang te klein voor maar vond hem zo leuk toen ik het op internet zag. In het echt vond ik hem nog leuker
Zou nooit zo'n lelijk plastic ding kopen... Uiteindelijk krijgt ze wel een poppenhuis, maar dat kopen we pas voor haar tweede verjaardag. Eerder dan die leeftijd lijkt mij niet nodig. Hat zal zeker een houten worden deze bijvoorbeeld Houten poppenhuis Fun of een wat duurdere Poppenhuis Voor haar eeste verjaardag denk ik aan of een wheelybug Wheelybug Muis of een poppenwagen met pop (pop laten geven door opa/oma)
Ik heb hier thuis voor mijn dochter deze http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=182181&stc=1&d=1315744067
En bij haar papa heeft ze deze http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=182184&stc=1&d=1315744228
Bekijk bijlage 182211 Vorig jaar gekregen van opa en oma (door opa gemaakt) voor haar 2e verjaardag. Ze heeft ook een groot huis van little people en met elk huis speelt ze best veel. Steeds meer eigenlijk...net als met dr baby pop (DE dingen waar ze nu mee speelt naast lego en knutselspul)
Ik heb een houten huisje bij de kringloop gekocht vor 2,50 en daar met plakplastic een soort van houten vloer nagemaakt, bovenop dakpannen geplakt, behang erin, gordijntjes ervoor en playmobil erin! (we hebben een nienwe pc en ik krijg de foto's er nog niet op.)
Ja bevalt hier best! Hij is eerst van mijn 2 jongste zusjes geweest (7 jaar en 6 jaar) en die hebben er met veel plezier mee gespeeld. Ook mijn dochter is er weg van. Zo gauw ze hier is moet ze het huis hebben, dus valt nog steeds in de smaak
jaaaaaaa die hebben wij ook, die heeft mijn dochter gekregen van mijn ouders, en van haar papa de camper
Ik ga deze kopen voor ons meisje voor sinterklaas. KidKraft Chelsea Poppenhuis - KidsFavorites.nl op www.kidsfavorites.nl staan hele mooie poppenhuizen op