Oudejaarsavond valt de Jackpot van de Staatsloterij, dit jaar 30 miljoen belastingvrij. Wat zou jij doen met 30 miljoen? Ik neem ontslag bij m'n baan, we kopen een kavel en laten een huis bouwen voor dubbele bewoning zodat m'n ouders ook een riant huis hebben. Huis laten inrichten door een binnenhuisarchitect (Eric Kusters), dag shoppen met een styliste. Man en kinderen lekker in het nieuw steken. M'n ouders en schoonvader en vrouw een gevulde bankrekening, broertje en schoonzusje hetzelfde. En heerlijk op vakantie naar Curacao en naar New York! En jullie?
Huisje kopen en uitdelen. Hier kunnen we met de euromiljoenen loterij regelmatig jackpotten boven de 100 miljoen winnen.
Mijn huis kopen een totaal nieuwe garderobe voor de kids en ons een lift/trap laten aanbrengen naar de garage en/of tuin een nieuwe auto kopen die groot genoeg is (hoef ik niet meer te sparen) de opleiding tot verloskundige volgen geld opzij zetten voor de opleiding van de kids maar ook voor hun bruiloft en samenwonen mn vet weg laten zuigen en mn buik strak laten trekken (uiteraard NA de zwangerschap en bv-periode) een heel mooi vakantiehuis kopen voor ons hele gezin mijn moeder 100.000 euro geven en zorgen dat ze ergens een baan krijgt. Mocht ze meer nodig hebben krijgt ze dat ook maar het liefste bouw ik een gastenhuis voor haar bij ons in de buurt mijn schoonouders sponsoren een huishoudster inhuren misschien een ander huis kopen zodat er nog meer kindjes kunnen komen (boerderij met groot gezin is mijn allergrootste wens, een deel daarvan gaat nu al in vervulling want wij zijn in gelukkige verwachting van een 4e kindje!) ik zou een project op willen starten tegen kind prostitutie en verder een weeshuis/educatiehuis in een derde wereld land opzetten en daar ook minimaal eens per maand naar toe gaan om alles in goede banen te leiden een pension opzetten voor mishandelde en broodfok honden/teven en de rest laat ik op de bank staan en ik blijf werken.
-Huis kopen -Baan opzeggen -Plastische chirurgie ingrepen, die nu niet vergoed worden -Uitdelen aan vrienden/familie en goede doelen -Zorgen dat ik elke maand een lekker bedrag krijg om van te leven en te verbrassen -Flink reizen -Leuke spaarrekening voor dochter houden En nog veeeeel meer Oh heerlijk, was t maar zo. Al is 3miljoen ook goed hoor. En zelfs met 3 ton ben ik tevreden
-Huis aflossen -geld uitgeven aan allerlei goede doelen/projecten. (niet die met een dik directeursalaris. -Zelf projecten op gaan starten voor mensen die zorg nodig hebben (zowel ouderen als kinderen) -sparen
Mn hypotheek afbetalen en mn huis grondig verbouwen, opbouwen en uitbouwen...Of gewoon een groter huis kopen. Nieuwe auto, familie helpen, en stoppen met zorgen maken dat ik mn baan kwijt ben en amper of eigenlijk net niet rond kan komen
een huis kopen met alle luxe maar niet te groot dat vind ik eng als ik dan een avondje alleen ben elk jaar op vakantie en een goede vakantie he dus niet een weekje spanje maar naar australie, hawaii enz,...nou spanje ook wel tussendoor een groot bedrag opzij zetten en elke maand 5000 euro ofzo vrijgeven (10 000 kan ook) zodat ik niet al mn geld onmiddellijk opmaak (dat is al vaak gebeurd hoor dat mensen de lotto winnen en na enkele jaren schulden hebben!) elke maand ook wat geld aan mn ouders en mn broer geven zodat hun ook een luxe eventje hebben of in 1 keer een groot bedrag een 2e kindje nemen ervoor zorgen dat mn kinderen ook geen geldzorgen hoeven te hebben totdat ze 90 jaar zijn, dat hun dus ook elke maand een bepaald bedrag krijgen
Lekker he even dromen mijn man en ik hadden het er net nog over. Iedereen in onze familie is dan schulden vrij + een extra zak centje. Zoon een goed gevulde spaar rekening. Leuke auto. Leuke vakantie. En verder geen idee..
-huis aanpakken, muren breken(wil ik al zo lang ) en dan alles nieuw en eigen maken. -tuin idem -twee mooie auto's kopen -nieuwe kleren voor beiden erbij -beetje uitdelen, en de rest sparen, en dan zo'n twee dagen werken
Ik zou verhuizen naar Turkije en dan naar bodrum/antalya daar een hotel laten bouwen en daarnaast heel veel huizen kopen en verhuren en dan lekker lui mijn leventje doorbrengen
Ik hoef geen 30miljoen, laten ze maar 30mensen blij maken met 1miljoen. Van 30miljoen wordt je niet gelukkig denk ik Ik heb liever een bedrag waarbij we gewoon normaal door kunnen leven maar niet bij een grote uitgave hoeven te denken of t financieel mogelijk is zoals een nieuwe wasmachine, andere auto etc. Ik hoef geen dure nieuwe audi op de stoep, ben ook tevreden als ik zonder geldzorgen een veilige auto uit 2008 kan kopen ofzo. Met 1miljoen kan je een leuk huis kopen, een mooie spaarrekening voor de kinderen maken waarbij ze geen studieschuld hoeven op te bouwen, een mooie bruiloft kunnen betalen en een mooi startkapitaal hebben voor een eigen huisje. En dan houd je genoeg over om op normale voet een leuk leven te hebben zonder geldzorgen. Denk dat je van gekkigheid niet weet wat je met 30miljoen moet en daardoor juist verkeerde keuzes gaat maken.
Huisje kopen, op vakantie gaan. En nog meer opleiding volgen om straks heerlijk te kunnen werken. Wel weinig uren dan. Of vrijwilligerswerk doen. Misschien me eigen Herbergier opzetten voor dementerde ouderen. Dat is een heel mooie woonvorm waarbij er goed passende zorg word geleverd. Mijn partner kan dan thuis zijn bij de kids. Verder een goeie spaarrekening maken voor mijn kids en zorgen dat we goed kunnen rondkomen van de rente. Jaarlijks donatie doen aan een goed doel.
Alleen een huis kopen en een leuke auto voor mezelf een roze fiat 500 of de nieuwe polo maar ik zou hem niet nieuw kopen maar op marktplaats ook al zou ik stinkend rijk zijn. Jongens kom op hier kunnen we alleen van dromen, ook al als ik altijd zo een topic zie heb ik echt moeite om weer in de reality te komen
- ons droomhuis laten bouwen - een luxe lange vakantie naar een tropisch eiland - een bedrag doneren aan kwk, kika en nog andere goede doelen - op de spaarrekening van de kids zetten - mijn vader en zussen verblijden met een mooi bedrag - een nieuwe Porsche voor mijn man - shoppen shoppen shoppen pff voor de rest.....nog even verder dromen
baan opzeggen. reizen (afrika, malediven, australie, New York, China, Lapland, alle eilandjes bij Thailand afgaan....en nog veel meer reizen!). Groter huis kopen andere auto kopen lekker shoppen!!! en als ik dan niet meer weet wat ik wil doen ga wil ik iets voor mezelf beginnen bv een attractiepark voor de kleintjes. (vindt dat er te weinig attractieparken zijn waar de hele kleintjes wat aan hebben, vaak zie je kinderattractie´s maar dan kan je als ouder er niet bij zitten.....dus kind moet alleen maar daar zijn ze dan weer te klein voor.