Ik sluit me hier bij aan: ik had een normaal D cup ben nu een groet E cup! Zie ze nog wel groter worden
bij mij ook nog niets gegroeid....maar vind het niet erg hoor! Strakjes bij het geven van borstvoeding gebeurd dat heus wel. Heb nu een mooie b-cup en ben er tevreden mee.
ik heb ook een grote B-cup nu, mag van mij gerust wat meer zijn maar ben er wel best tevreden mee, hoor! Gisteren naar een info-avond geweest over zwangerschap en bevalling, daar kwam borstvoeding ook aan bod. Die mevrouw vertelde dat bij een eerste zwangerschap de borsten zich vaak pas vullen met melk net na de bevalling en dat ze daarom nu de baby direct aan de borst leggen. Dus geen paniek als ze niet groeien tijdens de zwangerschap! Ik voelde me super EN mijn man kijkt nu nog meer uit naar de bevalling! Krijgt hij een zoon en een vrouw met grotere toeters! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Toch bedankt aan iedereen om me te laten weten dat ik geen buitenbeentje ben hiermee!
dat komt wel hoor..ik had ook pas 2 dagen na de bevalling dat ze eropeens uitknalden..maar ook dat veranderd weer na 1.5 maand ofzo..
Mijn borsten zijn ook nog niet veel groter geworden, maar dat verandert wel als je bevallen bent en de bv op gang komt ! Bij mijn eerste kindje was ik bevallen en de bv kwam op gang, nou... toen stond ik echt versteld in de spiegel te kijken dat dat míjn borsten waren! Alle kans nog dat dat bij jou ook gebeurd!
de mijne zijn nauwelijks gegeroeid, ik zie in elk geval geen verschil, maar nou moet ik wel zeggen dat ze al behoorlijk zijn zonder zwangerschap.. hih
bij mij ook al flink gegroeid en word nog veel meer. idd na de bevalling zijn ze op zijn grootst(dolly parton cup). alleen na je borstvoeding hou je er niet veel meer van over. hahahah. had vroeger ook d cup,maar daarna b cup. mijn vriend houd ook van grote borsten,maar helaas is dit maar tijdelijk. laat de mannen maar ff genieten zolang het duurt. hahhahhaha.
ik had al grote borsten, en ze zijn wel wat gegroeid maar geen cupmaten hoor. volgens mij komt dat ook niet bij mij hahaha. misschien 1 maat maar ja ik had dan al grote borsten dus voor mij hoeft het niet zo
nou van mij mogen mijn borsten stoppen met groeien.. ik had al cupmaat dd en nu binnen 16 weken al cupmaat f! dus van mij mag het nu op houden hoor...