Grote twijfel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Patty20, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty20

Patty20 Lid

8 jun 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    Hallo,

Ik heb op maandag 9 juni een termijn echo gehad, we gingen er toen vanuit dat ik 7 weken zwanger was, en omdat mijn vriend en ik niet wisten of wij het kindje wouden houden hadden we meteen een afspraak gemaakt.

Nu zagen we op de echo alleen een vruchtzakje, 4,1 mm De vrouw dacht dat ik waarschijnlijk 4,5 week zwanger was of dat ik een missed abortion had gehad. Maar het kan zijn dat ik 4,5 week ben omdat ik tussendoor een 2tal dagen bloeding had gehad omdat ik een nieuwe pil had gehad.

Nu zit ik dus in grote twijfel, ik heb geen bloed verloren, ik zou dus nu ongeveer 5 weken zijn maar ik voel me niet misselijk. Ik heb wel een aantal kleine krampjes af en toe, vooral rond mijn navel?

Ik moest over 3 weken terugkomen om te kijken of de zwangerschap had doorgezet. Maar ik word hier gek van, we hebben pas besloten dat we het zouden houden, en ik moet er mijn school voor opzeggen, en dat moet binnen 2 weken gebeuren ivm het einde van het schooljaar.

Kan ik dan een nieuwe echo aanvragen? dan zou ik bijna 7 weken zijn.?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Patty,

als het allemaal zulke grote gevolgen voor je heeft zou ik inderdaad om een nieuwe echo vragen. Leg je situatie uit, dat je met school zit enzo en dat je wilt weten waar je aan toe bent. Dan is het vast mogelijk om eerder een echo te krijgen.
    Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina