Hallo, Heb misschien een rare vraag maar misschien kunnen jullie me helpen. Heb sinds een maand of 6 een koperspiraaltje, en heb sindsdien toch een regelmatige menstruatie. Tot laatst, ik moest 14 dec mn menstruatie krijgen, maar die kwam 2 dagen later, kan gebeuren, maar deze was met alleen oud bloed, en korter dan normaal. Daarna 2 dagen nix en toen begon een heftige menstruatie die anderhalve week duurde, met irritante pijn in mn rug. Ik heb normaal nooit last van mn menstruatie, ook niet met het spiraal, wel is vanaf het begin het bloeden iets heviger maar dat is normaal met een spiraal. Heb het er met een vriendin over gehad en die dacht aan een vroege miskraam misschien. Stond er eigenlijk niet bij stil, maar heeft me toch aan het denken gezet, stel dat het wel zo is wil ik spiraal eruit laten halen. Zijn er meer mensen die zoiets ook hebben gehad? Alvast bedankt. Groetjes whoepie
Niemand die het misschien weet? Ben nu bijna 3 weken aan het vloeien af en aan bruin en helder bloed. Ik zal het nog maar even aankijken.
Sorry meid, ik zou het echt niet weten! Ik doe al een tijdje niet meer aan voorbehoedsmiddelen (en de meesten hier ook niet, anders zouden we hier niet zitten ) dus ik weet niet hoe groot de kans is dat je door een spiraal heen zwanger wordt.. De kans lijkt me minimaal, maar you'll never know. Ik zou het aan je huisarts vragen!