Grote uitgaven 1-1,5 jaar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LadyT, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Hallo dames!

Wie helpt even meedenken? Ik probeer een beetje helder te krijgen voor mijzelf welke grote uitgaven we kunnen verwachten het komende half jaar?

Het enige dat ik kan bedenken is een speelhoekje in de woonkamer (box staat er nu nog, maar gaat binnenkort weg), een loopfietsje, schoenen en een zomerjas.

Gezien de uitgaven van het hele vorige jaar, zullen we nog wel véél meer dingen te verwachten zijn, maar wat...?

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Lees met je mer vind het ook interessant..
    - In denk schoenen/kleding meeste uitgave ik probeer het in kortingen buiten seizoen inslaan.. Schoenen dan niet want dat moet gepast worden etc als ze loopt maar je kan ook passen en dan online kopen die maat goedkoper..
    - spelen educatieve puzzels, tekenspul etc.
    - kinderhoekje zijn we al zelf bezig we maken soort hout labrisering in huisjes silhouetten met licht daarachter en schakkelaar voor haar. Verder puzzels etc komen daarop hangen.
    Heb ook grote zitzak besteld (mr blob 30 euro!!)

Verder weet ik zelf ook niet baby leek mij ook niet verl nodig hebben maar ik blijf maar kopen!!!..,

3. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neem aan dat je al een autostoel hebt?
    Hier zit ze echt al heel lang in dezelfde maat dus kleding valt nu hsel erg med. Stulken minder dan in het eerste jaar. Schoenen nu wel om de 3 maanden en als je goede wilt hebben ben je al snel 75 euro kwijt.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Autostoeltjes inderdaad. Wij hebben er 2,in totaal €280.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Even denken...
    Kleding, jas, schoenen, speelgoed, drinkbekers, autostoel, buggy. Dat was t wel...

Oh ja : luiers en veel eten :)

6. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Autostoeltjes hebben we! We hebben er overigens maar 1, maar is nu al irritant, dus misschien idd een tweede aanschaffen tzt..

En buggy is een goede: die hebben we nog niet!

Share This Page