Grote vechtpartij Efteling Droomvlucht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Champetter, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

En waar precies in het artikel staat dat het tokkies waren die vochten???? Of ga jij er gemakshalve maar vanuit dat het wel tokkies geweest moeten zijn, want alleen tokkies vechten? Ik ken anders ook wel wat 'rijkelui' die er iets van kunnen. Zo arrogant dat ze steeds denken dat ze iets meer mogen dan een ander. Misschien waren het wel zo 2 "arrogante rijkerds" die beginnen vechten zijn?? Of denk je dat dat niet kan?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zou ze dan weet wel naar achter sturen. Tieners mehoela. Oud genoeg om het fatsoen te hebben om gewoon achteraan te sluiten. Klaar. Ik ga niet schreeuwen of schelden maat wel duidelijk maken dat dit echt niet gewenst is.

Trirani, Chocolat, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    Ik snap niet zo goed waarom mensen die de 38 euro niet kunnen betalen dit soort volk zou moeten zijn? Hangen waarden en normen af van hoe dik je beurs is?

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ach je moet niet alles zo serieus nemen.

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Prima hoor maar ik zou het de moeite niet waard vinden.

mamabri vindt dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Niet meer actief

inderdaad....Waar mensen zich al druk om kunnen maken zeg! :confused:

7. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Hoe zou het gaan als jullie allemaal samen in 1 en dezelfde ruimte deze discussie zouden voeren? Ongetwijfeld politiek correct en zonder geschreeuw :cool::cool::cool:

Chocolat, Meca, Marchella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

ja natuurlijk, zolang er geen tokkies bij zijn....;)

luckynumber4, Chocolat, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Dan moeten we gewoon flink entree heffen, zodat ze deelname niet kunnen betalen ;)

RoxannaG en Chocolat vinden dit leuk.
  10. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Vooral omdat het de familie Ruijmgaard is en zij eerst tokkie heette..

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    HeeMijn emotionele is weg... :roflmao:

12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk niet kunnen, je hoort niet te vechten waar kinderen bij zijn.
    Maaaaar ik kan me situaties bedenken waarin zoiets kan gebeuren in een wachtrij in een pretpark. Ik ben er niet bijgeweest en weet niet wat er gebeurd is, ik keur het niet goed maar in uitzonderlijke situaties kan ik het misschien wel begrijpen.

13. DastyQueen

Onzin, als ik wil kunnen wij als gezin een jaar in Bosrijk verblijven en ik kan me (uitzonderlijke) situaties bedenken waarin ik me als "tokkie" zou gedragen in de omschrijving die ik hierboven van meerdere mensen heb gelezen.

Zonnestralen, Chocolat en Whysteria vinden dit leuk.
  14. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Tokkie dat je er bent.:roflmao::roflmao::roflmao:

DastyQueen vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

Zou best wel eens in zo een wendy van dijk vermomming (als bij Ushi en Dushi enz) een dagje als typische Tokkie door het leven willen gaan om te zien hoe mensen op je reageren op basis van uiterlijke kenmerken en vooroordelen. Ik denk dat je daar echt van schrikt (ik schrik al van alle vooroordelen die ik lees laat staan als je het een dag zelf mag ervaren).

Chocolat, Meca, amdaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Het woord tokkie omschrijft voor mij niet per definitie het uiterlijk van een persoon, meer het gedrag.

Lijkt mij wel geweldig om voor een dag even iemand anders te zijn.:roflmao:

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. tuc

tuc Niet meer actief

Weet je wanneer je in mijn ogen een tokkie bent?? Als je mensen als tokkie gaat bestempelen uitgaande van hun bestedingsruimte.

Riverdale87, Aszz, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Precies dit! Men zou een ander eens wat meer in zn waarde mogen laten ipv er meteen het etiket ‘tokkie’ op te plakken.

Misschien hebben we allemaal wel een soort innerlijke tokkie:roflmao:

luckynumber4, Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. DastyQueen

Ik heb bij tokkie meer een uiterlijke associatie dan gedrag.
    Ik zie een obesitas gezin voor me, man bierbuik en lelijke tattoos, vrouw een legging en uitgegroeid haar. Ze roken zelfgedraaide sigaretten en gebruiken scheldwoorden zonder schaamte. Ze houden van Nederlandse muziek, draaien dit hard en zitten op plastic stoelen voor de deur met biertje en peuk om alles in de gaten te houden.
    Maaaaaar ik geloof ook dat dit soort mensen hele trouwe mensen zijn die voor hun dierbaren door het vuur gaan en hun laatste boterham nog delen met de buren als ze weten dat die het financieel zwaar hebben. Ook mijn bericht stroomt nu trouwens over van vooroordelen!

Chocolat en Ysabella vinden dit leuk.
  20. DastyQueen

Tuurlijk heeft iedereen dat wel op een bepaald gebied. De een is alleen wat beter in het verbergen daarvan dan de ander. Ik geloof dat niemand helemaal heilig is hoor!

Lisa280887 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina