Dat hebben ze er weer uit moeten halen https://www.nu.nl/achterklap/1952837/tokkies-eisen-100000-euro-vanwege-imagoschade.html?redirect=1
Wat een onzin dat als je vecht he een tokkie bent. Dus als een volwassen persoon je kind slaat waar je bij bent. Loop je weg want anders ben je tokkie ahah vind ik je eerder laf. Of als iemand jou een klap verkoopt doe je niks terug? Ik ben alles behalve tokkie maar geef je toch echt een mep terug zeker als je aan mn kind komt. Kom op nou....je moe toch ook voor jezelf en je gezin kunnen opkomen? Dan maar tokkie zijn. Trouwens volgens sommige mensen is bijna iederen een tokkie.
dit is ook wel een goede voor het tepel topic. " de meisjes waren niet gekleed om in een pretpark rond te lopen." Ze vertoonde ( in mijn ogen ) gewoon aso gedrag.
Ik heb het eerder eens gezien. We stonden in de rij van de fatamorgana toen er ineena een hoop tumult was. Mensen die over de hekken klommen om uit de rij te komen. Wat was er gebeurd. Een groep jongelui had een joint opgestoken in de wachtrij. Een man met een dochtertje op zijn arm zei er wat van. Toen begonnen die jongelui in het wilde weg te slaan. Een onstander heeft het kind van die man overgenomen om te voorkomen dat het kind geraakt werd. Die man stond uiteindelijk met gescheurde kleding aan de andere kant van het hek. Kind helemaal overstuur. Zo zie je maar sommige mensen zijn zeer ontvlambaar. Die mogen wat mij betreff een paar jaar verbod krijgen hoor. Zelf iets doen wat niet slim is. Aangesproken worden en dan jezelf de gebeten hond voelen
Zo een ettertje zou je toch even 5 minuutjes met zen hoofdje onder water willen drukken in die fatamorgana.