Mijn dochter is van feb. 2009 en heeft nu maat 23. Het is inderdaad aan de grote kant wat je beschrijft maar je kunt er niks aan doen... het groeit zoals het groeit.
Gisteren begonnen met de schoenenjacht voor komend seizoen en ja hoor... Ze zit alweer tegen mt 26 aan. Maar ja, voordeel is wel dat er weer veel meer leuke meidenschoenen in de wat grotere maten zijn
ja het verschilt gewoon per kind bij onze april mama's zitten er ook kindjes met grote voeten (waaronder ook 27/28) onze dochter is 4 maanden jonger maar heeft ook maat 26 (en dat is nog een meisje ook), mijn man heeft maat 48/49 dus ja komt wel ergens vandaan LOL die heeft vaak moeite met schoenen vinden (vaak betaal je gewoon veel meer) maar goede schoenen zijn dubbel zo belangrijk bij mensen met grote voeten!! dus wel iets om in te investeren...
Mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 mnd en ik heb van de week nieuwe winterschoentjes gehaald en heeft ook maat 27!! Ook een grote voet dus! Zn papa heeft ook maat 46 dus hij heeft t van niemand vreemd! haha Zal ooit wel stoppen met groeien toch...!
hier de oudste is 3 jaar en 8 maand maat 26 hier de jongste is 1 jaar en 11 maand maat 25 de jongste had januari 21 toen april 23 en aug 25 hij slaat dus steeds een maat over en in 3a4 maanden nieuwe schoenen heeft geen last van groeipijnen (hoe ver ik weet) de man in de schoeenen winkel zegt dat al;s hij 2 jaar is de voetjes minder snel groeien nou we wachten maar af (is alleen een erg dure bezigheid )
onze dochter is 1,5 en heeft ook al maat 24 en gaat bijna naar 25!! Ik heb zelf maat 37 en vriendlief 45.. niet extreem dus.. hoop maar dat t over een tijdje stil gaat staan. Is toch niet te hopen dat ze uiteindelijk maat 45 krijgt ofzo :s
Mijn dochter gaat ook hard die kant op. Ze is 1,5 en heeft maat 23. Niks aan te doen, voeten inbinden doen we niet Op zich is iedere 3 mnd nieuwe schoenen niet zo heel gek bij kleine kinderen. Dat moet ik met m'n zoon ook, al waren die dan iets minder groot dan van z'n zusje op die leeftijd.
Hier ook een zoon op grote voet Bas wordt eind november drie en heeft inmiddels maat 27. Binnenkort gaan we op pad voor winterschoenen, ben benieuwd of die al maat 28 moeten zijn! Hij is overigens 1.04 meter lang en weegt ongeveer 17,5 kg, dus daar passen die grote stappers dan wel weer erg goed bij, haha! Qua bovenkleding draagt hij maat 104 (wordt nu te klein) en qua broeken zit hij tussen 98 en 104 in, ligt een beetje aan het merk. Oh ja: ik ben zelf 1.73 m en heb maat 41, mijn man is 1.85 m en heeft maat 43/44. In mijn familie zitten veel lange mensen met bijbehorende grote voeten, dus erg verbaasd zijn we niet dat Bas zo groot uitgevallen is!
Mijn zoon wordt over 3 maanden 4 en heeft nu in zijn winterschoenen maat 28. Hij is heel groot, ca 112 cm. Ik ben zelf 180 cm en heb maat 40 en mijn man van 192 cm heeft maat 42...
Groot qua lengte maar in verhouding kleine voeten dus. Jij, je man en jullie zoon . Eva is trouwens 1 meter nu en krijgt ook maat 28 winterschoenen.
Precies dezelfde verhoudingen als mijn nichtje die half november 3 wordt . Alleen gaat zij nu naar maat 29. Haar ouders hebben ook grote voeten: moeder heeft maat 41 en vader maat 46 . Hun oudste is bijna 8 en is ook erg groot, heeft al maat 38!
Ik ben zo blij om te lezen dat hier meer kinderen zijn met een lengte rond de meter en maat 28! De kinderen in onze omgeving hebben allemaal van die kleine voetjes, dus dan vallen Bas z'n grote voeten extra op, hihi. Net als z'n lengte trouwens: een kop groter dan de rest
Dat is inderdaad ook een aardige schoenmaat voor een kind van nog geen acht! Ik was zelf trouwens ook erg lang als kind; op mijn elfde was ik al 1.71 m en had ik schoenmaat 40. Niet lang daarna kwam ik in de puberteit en stopte ik met groeien. Denk dat ik anders was geëindigd met dezelfde schoenmaat als mijn man!
Hmm toen ik gisteren bij de schoenenzaak was, werd me verteld dat m'n dochter erg grote voeten heeft. Maar als ik dat zo lees hier valt dat dus nog wel mee. Ze wordt over 2 maanden 4, is 1.10 ongeveer en heeft maat 28. Niet bepaald klein, maar ook niet extreem geloof ik. Ik heb zelf 42, leef ook op grote voet dus. Oh en ik las iets over maat 47 geloof ik? Hou je vast, mijn vader heeft 49/50! En dat had ie al toen ie 15 was, in 1955! Kun je nagaan hoe moeilijk het toen was om schoenen te kopen. Nu vindt hij het wel meevallen. Oke, hij kan niet bij de gemiddelde winkel in de stad terecht en moet naar speciaalzaken enzo, maar kan dan prima slagen. Mits ie een goed gevulde portemonnee mee neemt uiteraard
Ze is ook ongveer 1.60, dus erg groot. Maar ze zal over 2 a 3 jaar wel in de puberteit komen (net als haar moeder) en dan hopelijk eindigen met 1.80.
mijn zoontje is nu net 4 jaar en heeft schoenmaat 34 35.maar heeft daar wel een lengte van 1m24 bij,voor zijn leeftijd dus erg grote voeten maar hij is dan ook ontzettend lang. Met zijn 2de verjaardag zat hij al op maat 29 en met 2,5 jaar al op 31 haha.hij waait ieder geval niet om met die grote schuiten. Ikzelf maat 43 en vader 46. Oudste zoon 11 jaar 42.