Darm klachten/krampen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Humbly89, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    heey meiden!

mijn zoontje van bijna 1 huilt de hele dagen door,, pas tot hij een poepluier heeft gehad, dan is het ineens goed! kan het zijn dat hij toch nog krampen heeft of toch darm klachten? het cb kan zijn klachten niet verklaren,,

Liefsz

2. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje is wel iets jonger, maar heeft ook nog regelmatig krampjes. Niet zo erg als jouw kleine, maar hij huilt er ook wel eens van. En het is dan niet perse zo dat hij daarvoor iets 'nieuws' heeft gegeten. Misschien gevoelige darmpjes?
    Ik weet het verder ook niet. Jammer dat ze op het cb niets weten. Anders misschien eens langs de ha gaan als hij er elke dag zoveel last van heeft.
    Sterkte!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou heel goed kunnen hoor. Rond mijn zoontjes eerste verjaardag had hij veel last van tandjes, en andere structuur ontlasting. Hierbij had hij ook regelmatig krampen.Heb toen weer af en toe cinababy van vsm gegeven

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kan ook goed zijn dat hij last van de darmen heeft. is zijn ontlasting heel dik? OF juist niet? zou sowieso even bij de ha langs gaan. mijn zoontje huilde ook heel vaak en klaagde over buikpijn en poepte voor zijn doen normaal, maar bleek toch verstopt. na een laxeertablet was de pijn weg.

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    heey meiden,

hij heeft gewoon "normale ontlasting" niet dik maar ook niet te dun,,
    ik wou vandaag naar de ha maar lig ziek op de bank en L.iam zelf is ook ziek geworden :(
    Maandag maar even :)

Liefsz

Deel Deze Pagina