Ik hoop niet dat ze mijn voeten krijgt ik heb namelijk maat 43 en dat is zo lastig met schoenen kopen moet er zelfs naar een speciaal zaak voor als ik mooie schoenen wil kopen.
hendrik zou ik niet weten is nog 5 maand en heeft geen schoenen nodig jelle is nu 2 jaar en 2 maand en heeft schoenmaat 23 begreep wel dat dit wel klein is voor een jongen, zijn neef 3 weken ouder heeft 26
Zo dat zijn grote voeten, word vast 2 meter later. Niet te hopen dat hij zulke grote voeten krijg want ik heb in een schoenenwinkel gewerkt en die maten zijn peper duur.
Zolang het geen schoentjes zijn met stevige zool is het niet slecht voor de voeten. Stevige zool mag pas als ze 6 weken zelfstandig lopen.
Onze jongste dochter(11 maanden) heeft maatje 16. De oudste heeft voor de lengte van haar voetjes maat 21 maar (vanaf 1 jaar) maar ze groeien alleen maar in de breedte dus heeft ze maat 22/23 aan.
Als ik dat zo lees heeft mijn zoontje dus wel grote voeten. Hij is ruim 19 maanden en heeft maat 25...oeps
Toen wij een 20-weken echo lieten maken van Léonie (3-D) werden haar voetjes opgemeten...wat bleek...grote voeten in verhouding (toen al!) De grap is, dat ik maatje 37 heb en mijn man maat 41. Dat was dus best raar. Nu kloppen de verhoudingen wel. Kan het ook zijn dat het tzt bijtrekt in de zin van, dat de rest straks sneller groeit en de voetjes dan wat langzamer?